ליברמן מציג: מסירת חלקי ארץ ישראל כאידיאל

ליברמן בימין? תחשבו שוב. בקמפיין הבחירות אותו הוא הציג הבוקר, הוא כותב בבירור כי חלקים מארץ ישראל, בהם ואדי ערה, לא יהיו מבחינתו בשטחי המדינה בעתיד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 15/01/15 12:20 כד בטבת התשעה

ליברמן מציג: מסירת חלקי ארץ ישראל כאידיאל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"תכל'ס ליברמן. אריאל לישראל, אום אל פאחם לפלסטין". תחת כותרת זו פתח הבוקר (ה') אביגדור ליברמן את קמפיין הבחירות שלו, תוך שהוא מציג באופן ברור וללא בושה כי ניתן בהחלט לעבור מימין לשמאל לצורכי בחירות.

בשנים האחרונות אמר ליברמן מספר פעמים כי במסגרת הסכם קבע הוא יסכים להעברת שטחי ארץ ישראל לרשות הפלסטינית, אך הקמפיין החדש בהחלט מראה את גישתו בבוטות מעוררת תהיה באשר לזהותו הפוליטית.

בנאומו, הציג ליברמן עמדה מתפתלת, לפיה הוא נגד אבו מאזן, אך בעד הסכם מדיני, מוזר ככל שזה נשמע. "אני לא פוסל אף מפלגה. הגיע הזמן שנפסול כמה שפחות זה את זה. מעולם לא התחייבתי לאף אחד, אני רוצה לראות קווי יסוד לממשלה הבאה. אם היא תלך למשא ומתן עם אבו מאזן - אין לנו מה לחפש שם ולא נהיה שם. מצד שני, קיבעון מדיני לא תורם לנו. אנחנו בעד יוזמה", אמר ליברמן.

"חייבים לחסל את חמאס ולהיפטר מאבו מאזן. לדבר תכל'ס, בלי לגמגם. ראיתי פרסומים שהליכוד ובנט התחייבו לחרדים לבטל את חוק שוויון בנטל ושינוי ההחלטה של הגיור. אם אלה יהיו קווי היסוד לא נצטרף לממשלה".