ליברמן לבנט: עזוב את הממשלה והצטרף אליי לאופוזיציה

ליברמן הגיב על מחאת הבית היהודי על פינוי בתי דריינוף בבית אל וטען כי לא הצטרף לממשלה בשל חוסר הרצון להבטיח אי הריסה וקרא להם להצטרף אליו לאופוזיציה לאומית

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 28/07/15 10:06 יב באב התשעה

ליברמן לבנט: עזוב את הממשלה והצטרף אליי לאופוזיציה
Hadas Parush, פלאש 90, צילום: Hadas Parush, פלאש 90

חבר הכנסת, אביגדור ליברמן, הגיב לפינוי בתי דריינוף ואמר כי הוא מסכים לגמרי עם דבריו של השר נפתלי בנט ש״הגיע הזמן שממשלה לאומית תוביל את האידיאולוגיה שלשמה היא נבחרה, ולא את דרך השמאל".

ליברמן טען בדף הפייסבוק שלו שזו בדיוק הסיבה שישראל ביתנו לא הצטרפה לממשלה הזו, "כבר במהלך המו״מ הקואליציוני לא הסכים רה״מ נתניהו לדרישתנו להתחייב על בנייה ביהודה ושומרון ובירושלים".

ליברמן קרא לבית היהודי בעקבות הריסת הבתים להצטרף אליו לאופוזיציה, "אני קורא לשר בנט ולחבריו מ״הבית היהודי״ להצטרף אלי ול״ישראל ביתנו״ לאופוזיציה לאומית כדי שאחר-כך אפשר יהיה להקים ממשלה לאומית אמיתית, שתעסוק בבנייה ולא בהריסה".

ההערכות כרגע כי למרות הכעס והמחאה של חברי הבית היהודי הם אינם צפויים לעזוב את הממשלה והמחאה שלהם תסתכם בסנקציות כנגד הקואליציה בכל הקשור להצבעה בעד הצעות חוק.

כזכור, הלילה פינו כוחות הביטחון בצורה אלימה את הפעילים ששהו בבתי דריינוף בבית אל במטרה להרוס אותם, זאת למרות ששר הביטחון העביר לשרה איילת שקד מסר מרגיע לפיו בינתיים לא יפונו הבתים.