ליברמן: הכל חלטורה צריך ללכת לבחירות מוקדמות

ליברמן תקף גם את בנט ויעלון: "שר החינוך מדבר על קיבעון מחשבתי, מופיע שר הביטחון ומדבר על טוקבקיסט שרודף אחרי לייקים"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/01/16 15:49 טו בשבט התשעו

ליברמן: הכל חלטורה צריך ללכת לבחירות מוקדמות
Hadas Parush, פלאש 90, צילום: Hadas Parush, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, אמר בישיבת הסיעה היום (ב') כי אין מנוס אלא ללכת לבחירות מוקדמות: "פעם היה פה אזרח מודאג - היום כל האזרחים צריכים להיות מודאגים. לממשלה הזו אין שום מדיניות: אין מדיניות פנים, אין מדיניות חוץ, אין מדיניות ביטחונית, הכל חלטורה ולכן אין מנוס וצריך ללכת לבחירות מוקדמות. אנחנו נתמוך בכל חוק לפיזור הכנסת כי הממשלה הזו מובילה את עם ישראל לתהום".

שר החוץ לשעבר הוסיף ותיאר את העימותים בממשלה כשהוא תוקף גם את נפתלי בנט ומשה יעלון: "שר החינוך מדבר על קיבעון מחשבתי, מופיע שר הביטחון ומדבר על טוקבקיסט שרודף אחרי לייקים. המחנה המשותף היחיד הוא להחזיק כיסאות בכל מחיר. זה הדבק היחיד".

הודעתו (הלא מפתיע במיוחד) של ליברמן מצטרפת לעובדה שסיעת המחנה הציוני תעלה ביום רביעי השבוע לאישור מליאת הכנסת הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-20. יו"ר סיעת המחנה הציוני ח"כ מרב מיכאלי אמרה כי "אפילו חברי הקואליציה איבדו את האמון בראש המחנה שלהם. אם נתניהו לא מצליח להשתלט על חברי המפלגה שלו, למרות שהאצבעות שם ספורות, זו בעיה שלו".

באופוזיציה מקווים שהימנעותם של חברי הכנסת, אורן חזן ובצלאל סמוטריץ', מההצבעה בשל מחאתם על פינוי הבתים בחברון, תסייע להם להעביר את הצעת החוק ולפזר את הכנסת גם בלי רוב של 61, בניגוד להצבעת אי אמון רגילה שדורשת רוב של 61 והסיכוי להצליח להעביר אותה נמוך מאד.