"להתראות נסיכה שלי"

אמא של הלל אריאל, בת ה-13 שנרצחה הבוקר בפיגוע בביתה בקריית ארבע, נפרדה ממנה לצד מאות בני אדם שהגיעו לבית העלמין העתיק בחברון

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/16 19:06 כד בסיון התשעו

"להתראות נסיכה שלי"
Hillel Maeir/TPS, צילום: Hillel Maeir/TPS

מאות בני משפחה, חברים, ואישי ציבור הגיעו להלוויה של הלל אריאל בת ה-13 שנרצחה הבוקר (ה') בביתה בקריית ארבע על ידי מחבל פלסטיני בן 17. בהלוייה שהחלה בישיבה בקרית ארבע נכחו השרים נפתלי בנט, אורי אריאל וח"כ זאב אלקין.

(צילום: Hillel Maeir/TPS)

"הלל, לא היית צריכה להיות כאן היום, היית צריכה להיות עם החברות, מכינה ריקוד או בהתנדבות או סתם בכיף בחדר שלך נהנית בחופש הגדול" אמר השר בנט. "במקום זה החברות שלך כאן איתך, ואימא רינה ואבא עמיחי ושירה וכנה ואחים ועם שלם שמחבק אותך ובוכה. כל העם. מתיישבים, דתיים, חילונים וחרדים. כל העם מאוחד, כולנו כואבים".

(צילום: Hillel Maeir/TPS)

השר אריאל ספד אף הוא להלל ואמר "אני עומד פה ואומר לך הלל, ולכם משפחת אריאל - נשבענו היום לבנות עוד יותר את ארץ ישראל. תמיד צריך לבנות את ארץ ישראל, לטעת, לשבת איתה, והיום עוד יותר. אדוני ראש הממשלה, הר הבית בידינו, ואתה אחראי לתת לזה את הביטוי המעשי. אנחנו קוראים לך: שים את כל הריבונות של מדינת ישראל בכל חלקי ארצנו, מהנהר ועד הים - ריבונות של עם אחד. בעזרת השם נבנה בקריית ארבע עוד אלפי יחידות דיור".

(צילום: Hillel Maeir/TPS)

מוקדם יותר הבוקר דיברה רינה, אמא של הלל עם כלי התקשורת ואמרה "הבת שלי ישנה, שלווה, רגועה, ילדה שמחה. בא מחבל מרצח במיטה שלה, בתוך קריית ארבע, רצח אותה".

הלל הותירה אחריה שתי אחיות - שירה (10) וכנה (4.5).

(צילום: Hillel Maeir/TPS)