"לבנט לא אכפת מאיתנו, אנחנו לא מדינת תל אביב"

שחר גליק (הבן של) מזמין את בנט לבוא לרוץ בעתניאל ולא רק בתל אביב. "תחושת קיפוח קשה, יש מחיר אחר מפיגוע בתל אביב"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 18/01/16 10:21 ח בשבט התשעו

"נפתלי בנט אני מזמין אותך לעשות איתי ריצה ביום שלישי בערב ביישוב עתניאל... יש אפילו שביל נחמד שהנוער בנה... אסף פאסי יוכל לספר לך...", כתב אתמול לאחר הפיגוע שחר גליק בנו בן ה-15.5 של פעיל הר הבית יהודה גליק שמתגורר בעתניאל, כשהוא רומז ליוזמת הריצה של בנט ברחובות תל אביב לאחר פיגוע הירי.

"אנחנו חשים תחושת קיפוח קשה! לא רק בנט! ביבי לא הדליק נר. רוני אלשיך לא בא לבקר, ארדן גם לא", אומר שחר גליק ל'כיפה' לדבריו הוא לא קיבל שום תגובה ליוזמה והוא גם אינו מצפה שזה יקרה, "זה לא מדינת תל אביב אז לאף אחד לא אכפת", הוא אומר בכאב.

"אני לא ערבי, ואני לא מזרחי. אני לא חרדי, ולא דרוזי, לא להט"ב ולא שמאלן! וגם אני מקופח! אז בפעם הבאה שאתם מפגינים על המגזרים המקופחים האלו אל תשכחו את המגזר שלנו. נעים להכיר-מתנחלים", כתב גליק.

לשאלה האם פנה גם לחברי הליכוד, התנועה הפוליטית בה הוא חבר כמו אביו הוא משיב כי אין טעם לשכנע אנשים לבוא, "אני לא חושב שאפשר ממש לעשות משהו. מה נעשה? נשכנע מישהו לבוא? אין לזה טעם", הוא אומר ומוסיף, "אני לא צריך באמת שיבואו, ואני לא אבקש מהם. עצם היחס השונה במקרה הזה מול הפיגוע בתל אביב מלמד שיש מחיר אחר לכל מקום".

מלשכתו של בנט לא נמסרה תגובה רשמית, אך מקורביו אומרים כי יגיע למסע ההלוויה וינחם את המשפחה.