כתובות נאצה בתל אביב: בן גביר היזהר

כתובות נאצה נגד עו"ד בן גביר רוססו בקירות בניינים בתל אביב. בן גביר הגיש תלונה במשטרה: דורש מכל אותם אלה הצבועים והמתחסדים שאמרו כל הימים האחרונים כי ´מילים יכולות להרוג´ לצאת ולגנות גם מעשה זה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/08/15 17:03 כד באב התשעה

כתובות נאצה בתל אביב: בן גביר היזהר
דוברות, צילום: דוברות

כתובות נאצה רוססו אחר הצהרים ברחוב טשרנחובסקי פינת בוגרשוב, בתל אביב, על אחד הקירות רוססה הכתובת "הומואים דוקרים בחזרה" ולצידה הכתובת "בן גביר היזהר".

עו"ד איתמר בן גביר הגיש היום תלונה במשטרה מיד לאחר פרסום הכתובות ומסר בתגובה: "אני דורש מכל אותם אלה הצבועים והמתחסדים שאמרו כל הימים האחרונים כי 'מילים יכולות להרוג' לצאת ולגנות גם מעשה זה. ומקווה שהמשטרה תפגין את אותה מוטיבציה על מנת לתפוס את האחראים כמו שהיא משקיעה בפעילי הימין."

בן גביר חתם כי: " כותבי הכתובת לא ירפו את ידי ואמשיך לפעול ולייצג משפטית את אלה הנרדפים על ידי המשטרה השב"כ והפרקליטות, לכל אדם מגיע ייצוג משפטי, ודאי לנערים צעירים שנעצרים ללא משפט, למתיישבים שמוסרים את הנפש למען עם ישראל, לפעילי ימין המבקשים לאפשר להם את חופש הביטוי לפעילי הר הבית המבקשים לאפשר להם את חופש התנועה, ולחרדים שנרדפים רק כי הם מתנגדים למצעד התועבה (כמובן ללא קשר לישי שליסל שאני מתנגד למעשהו) ולאוהדי ביתר ירושלים המוצאים את עצמם מותקפים על ידי התקשורת"