כצל‘ה משתלח בבנט: הוא דיקטטור קטן, לא מנהיג הציונות הדתית

בראיון לרדיו "גלי ישראל", תקף יו"ר "האיחוד הלאומי" לשעבר את התנהלותו של השר נפתלי בנט - וקרא לו להכניס את החרדים לממשלה, במקום "ברית האחים" עם יאיר לפיד. האזינו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 23/10/13 13:48 יט בחשון התשעד

כצל‘ה משתלח בבנט: הוא דיקטטור קטן, לא מנהיג הציונות הדתית
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ יעקב (כצל‘ה) כץ, לשעבר יו“ר ”האיחוד הלאומי“, ממשיך להשתלח ביו“ר ”הבית היהודי“, השר נפתלי בנט. היום (ד‘) התראיין כצל‘ה ברדיו ”גלי ישראל“ והתייחס לתוצאות הבחירות המקומיות.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/1023201354515.mp3[/embed]

”כולם מפחדים מבנט והניצחון של קינג היא התחלת הרמת הראש זה נגד התופעה של הבנטיזים והלפידיזם“, אמר כצל‘ה, ”בנט הדיקטטור הקטן הזה חשב שהוא יכול להשליט את הכוח שלו וזו תחילת ההתרסקות שלו וגם תחילת גילוי הכוח התורני כמו הרב איתן אייזמן ראש מוסדות צביה שאמר שהוא לא קובע לנו כמו גם הרב טאו. התוצאה היא שבירושלים הבובות של בנט נפלו“.

כצ'לה המשיך ואמר "אני רוצה שהבית היהודי ישמור על ארץ ישראל ותורת ישראל והם כשלו בשמירה על עולם התורה. הם הרסו את הישיבות החרדיות וצריך לדאוג גם להם“.

הוא ציין כי "בבחירות הבאות, צריך ממה שהתחיל בשקדי וקינג והרבה כיפות סרוגות שהרימו ראש שקיבלו את כוחם מדברי תלמידי חכמים והלכו נגד שרלטנות והדיקטטורה של האיש שהגיע מרעננה והשתלט על הציונות הדתית ולא יודעים לאן הוא יגיע והוא לא שייך לציונות הדתית והוא לא מנהיג הציונות הדתית, אני לא יודע איפה הוא למד והיכן הוא התחנך. כמו שהוא בא ככה הוא ילך מחר עם לפיד כי הוא רוצה להיות ראש ממשלה. אני תמכתי באריה קינג שמזוהה עם ארץ ישראל והוא התחבר עם שקדי והם קיבלו 2 מנדטים למרות שבנט פירסם שקינג לא עובר אחוז החסימה“.