כלל המטבחים הצבאיים יוכשרו לפסח בתוך יממה

הרבנות הצבאית תכשיר את כלל הבסיסים בתוך 24 שעות, כשהרב הצבאי הראשי, תא"ל הרב רפי פרץ, יפקח על הפעילות בשטח. כבר מחר יאשר שר הביטחון את מכירת החמץ של צה"ל

חדשות כיפה אורי פולק 03/04/12 19:01 יא בניסן התשעב

כלל המטבחים הצבאיים יוכשרו לפסח בתוך יממה
דובר צהל, צילום: דובר צהל

הרבנות הצבאית תחל מחר (ד') בשעה 6:00 בבוקר ב"מבצע פסח" במהלכו יוכשרו כלל המטבחים הצבאיים בתוך 24 שעות. הרבנים הצבאיים, לרבות סגל הפיקוד הבכיר ברבנות הצבאית, יתלוו אל מש"קי הכשרות וצוותי המטבח לניקיון יסודי בבסיסים השונים. על פי הנחיית הרב הצבאי הראשי, תא"ל הרב רפי פרץ, כלל הרבנים "ירדו לשטח" על מנת לפקח מקרוב על ההכשרות ולסייע במענה הלכתי לכל דבר ועניין.

מחר יבקר הרבצ"ר בשטח ויוודא כי ההכשרות נעשות על פי הנהלים הצבאיים התואמים את אמות המידה ההלכתיות, על מנת שיוכל להכריז בשעות הערב כי המשימה הושלמה וצה"ל כשר לפסח.

לצורך המשימה המורכבת מבחינה לוגיסטית, אשר דורשת התנהלות מקצועית תוך ניצול מרבי של שעות היום, יתייצבו כבר הערב מאות אנשי הרבנות הצבאית מענף כשרות בבסיסים השונים ברחבי הארץ על מנת לסייע ליחידות צה"ל בהכנות לחג. מרבית המגויסים הינם חיילים בני ישיבות ההסדר, המשרתים בכלל יחידות צה"ל במערך הלוחם, תומכי הלחימה ובעורף, אשר גויסו מהיותם נמצאים בשירות ללא תשלום ובמטרה לחסוך במשאבים יקרים אשר יושקעו בזימון חיילי מילואים אחרים במקומם.

מחר בשעות הבוקר יאשר שר הביטחון, אהוד ברק, את מכירת החמץ של צה"ל. לאחר מכן ייערך טקס מכירת החמץ בלשכת הרב הראש לצה"ל. מכירת החמץ הזו תכלול את החמץ של כלל מוסדות הביטחון של מדינת ישראל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן