כלי נוסף להסברה: אטלס יש"ע

מועצת יש"ע הוציאה לאור ערכת הסברה הממחישה את עמדת ישראל באמצעות הוכחות המובאות על גבי מפות. מנכ"ל המועצה: "האטלס – נשק רב עוצמה במישור ההסברתי"

חדשות כיפה אורי פולק 13/06/11 12:25 יא בסיון התשעא

כלי נוסף להסברה: אטלס יש"ע
מועצת יש"ע, צילום: מועצת יש"ע

כחלק ממאבק ההסברה שמובילה מועצת יש"ע, הוציאה המועצה באחרונה חוברת מיוחדת המסבירה את עמדת ישראל באמצעות מפות. ערכת ההסברה, שתשווק לפוליטיקאים ודיפלומטים זרים, מבקשת להמחיש את המאבק העולמי נגד הדה-לגיטימציה איתו מתמודדת ישראל.

"ערכת מפות חדשה זו נועדה לסייע לך לתת את התשובות בצורה גרפית וקולעת. המפות הן מצד אחד מקצועיות ומדויקות, ומאידך ברורות וכתובות בגובה העיניים, כך שכל אחד יבין אותן", נכתב על גבי הערכה החדשה. במועצת יש"ע משווקים את המפה להורדה חינם באמצעות אתר התנועה "ישראלי שלי" או באמצעות הזמנה בדואר, תמורת תשלום סמלי לכיסוי ההוצאות.

בין היתר, ממחישה הערכה כיצד מדינת ישראל כיום, הינה פחות מרבע הגודל המקורי שניתן לנו במסגרת הצהרת בלפור. עוד מתייחס האטלס לכך שיהודה ושומרון מייצרים חצי מכמות המים הטבעיים של מדינת ישראל ולכך שאזור היישובים ביהודה ושומרון הינו רכס הרים גבוה ואסטרטגי החולש על גוש דן ונתב"ג.

"המערכה על עתיד מדינת ישראל עוברת מהג'בלאות שבשדה הקרב אל הקמפוסים ואל הדואר האלקטרוני והפייסבוק", מסביר מנכ"ל מועצת יש"ע, נפתלי בנט. "היום מועצת יש"ע עולה על המגרש ומתחילה להילחם, והאטלס החדש שהפקנו הוא נשק רב עוצמה במישור הזה".