כוחות משטרה פשטו על ביתו של בנצי גופשטיין ועצרו אותו

כוחות משטרה ובילוש פשטו לפנות בוקר על מספר בתים של פעילי ארגון ´להב"ה´, כולל ביתו של יו"ר הארגון בנצי גופשטיין. גופשטיין ומספר חשודים נוספים נעצרו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/12/14 08:08 כד בכסלו התשעה

כוחות משטרה פשטו על ביתו של בנצי גופשטיין ועצרו אותו
פלאש 90, צילום: פלאש 90

כחות משטרה ובילוש פשטו לפנות בוקר על מספר בתים של פעילי ארגון להב"ה ובראשם ביתו של יו"ר הארגון בנצי גופשטיין בשכונת גבעת האבות בקרית ארבע. השוטרים הפכו את הבית וגרמו להרס רב. במקביל לפשיטה על ביתו של גופשטיין, פשטו כאמור כוחות משטרה על בתים נוספים בירושלים, חיפה ועוד.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את גופשטיין ועצורים נוספים בפרשה מסר כי רק אתמול טען אחד משלושת העצורים בהצתת הדו לשוני כי השב"כ הציע לו הקלה וכסף תמורת הפללת גופשטיין. "הפוליטיקאים מהשמאל לחצו והמשטרה פועלת נגד להבה למרות שברור להם כי מדובר בארגון חוקי, הפועל בצורה גלויה נגד התבוללות. זו בושה".

ד"ר בן ארי חברו של גופשטיין: מעצר אלים ותוקפני אנשי להב״ה היא עוד פעולה בשרות השמאל. מי שנותן לאנשי התנועה האיסלמית להסית בגלוי להשמדת ישראל. פועל בשיטות אפלות, נגד ארגון הפועל נגד התבוללות. מדובר בניסיון שווא לדכא ארגון שעוסק באופן חוקי ושקוף באחד הנושאים הכאובים היום במדינת ישראל. המעצר יוליד עוד עכבר כמו השר אהרונוביץ".

דובר משטרת ש"י: "הבוקר לאחר חקירה סמויה של היחידה המרכזית / מפלג פשיעה לאומנית של מחוז ש"י נעצרו לחקירה עשרה חשודים חברי ארגון להב"ה בחשד לעבירות הסתה וקריאות לביצוע פעילות אלימות וטרור על רקע גזעני. מדובר בחקירה מורכבת ומסועפת שחלקה הסמוי הסתיים היום במעצרם לחקירה של פעילים הקשורים על פי החשד לארגון להב"ה".