כדורסל נערים: חבל יבנה עלתה לליגה ארצית

ניצחונה של אליצור חבל יבנה על מכבי אשקלון בתוצאה 72-43 נתן את האות לחגיגות העלייה לליגה הארצית. ראש המועצה, משה ליבר: "מברך את הנערים על ההישג שמהווה סיכום לעונה יוצאת מהכלל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/05/14 13:57 א באייר התשעד

כדורסל נערים: חבל יבנה עלתה לליגה ארצית
דוברות חבל יבנה, צילום: דוברות חבל יבנה

אתמול (ד') נערך במסגרת ליגת כדורסל נערים מפגש בין אליצור חבל יבנה למכבי אשקלון בסיומו גברה חבל יבנה בתוצאה 72-43 ועלתה רשמית לליגה ארצית.

המשחק התקיים בהשתתפות עשרות צופים במגרש הביתי בקבוצת יבנה בנוכחות ראש מועצה אזורית חבל יבנה, משה ליבר, יו"ר אגודת אליצור, אלי עציון, נציג איגוד הכדורסל, שי גליקשטיין, מנהל המתנ"ס ומחלקת החינוך במועצה ויו"ר עמותת הספורט, הוד גדנקן, מנהלת תחום הספורט ומנהלת עמותת הספורט, שורי לוי.

הוד גדנקן: "כל הכבוד לשחקנים ולמאמן דניאל טרבלסי על הניצחון ועל העלייה. המשחק התנהל באווירה מדהימה בהשתתפות מאות צופים. בכל משחק בית מרגישים את הקהל, הוא השחקן השישי שעזר לקבוצה לעלות השנה לליגה ארצית", ציין גדנקן.

ראש מועצה אזורית חבל יבנה, משה ליבר: "אני מברך את הנערים על ההישג המכובד שמהווה סיכום לעונת כדורסל מצוינת שבה הציגו יכולת גבוהה במיוחד. מחלקת הספורט שמה דגש רב על תחום הכדורסל ולראייה התוצאות הבאות לידי ביטוי בשטח".