"ישראל שלי" התגייסה נגד ביטול הופעת להקת "רד הוט צ'ילי פפרז"

חברי התנועה הפעילו לחץ ישיר על הלהקה באמצעות דף הפייסבוק הרשמי שלה, זאת בדרישה כי לא תבטל את הופעתה המתוכננת בישראל, חרף לחץ המופעל עליה מצד קבוצה אנטי-ישראלית

חדשות כיפה אורי פולק 29/04/12 12:56 ז באייר התשעב

"ישראל שלי" התגייסה נגד ביטול הופעת להקת "רד הוט צ'ילי פפרז"
xpassenger-cc-by-sa, צילום: xpassenger-cc-by-sa

חברי תנועת "ישראל שלי" מפעילים בימים האחרונים לחץ על עמוד הפייסבוק הרשמי של להקת הרוק האמריקאית "רד הוט צ'ילי פפרז", בדרישה כי זו לא תבטל את הופעתה המתוכננת בישראל, חרף לחץ המופעל עליה מצד קבוצה אנטי-ישראלית.

תנועת "ישראל שלי" , בה חברים למעלה מ-84 אלף חברים, החליטה להשיב מלחמה לקמפיין וביומיים האחרונים הוצף דף הפייסבוק של הלהקה בקריאות עידוד ותמיכה על ההופעה המתוכננת. "אנא, אטמו אזניכם מפני מחרחרי המלחמה", "מחכים לכם בישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" והודעות נוספות נכתבו על קיר דף הפייסבוק של הלהקה, בתקווה כי מאמצים אלו יועילו לקיום ההופעה המתוכננת.

במקביל, ב"ישראל שלי" מתכוונים לבחון גם אפשרות משפטית להעמדה לדין של אנשי הקבוצה השמאלנית, זאת בגין עבירה על חוק איסור החרם, המאפשר להטיל על הקוראים לחרם תשלום פיצויים ללא צורך בהוכחת נזק.

"באופן אבסורדי, אזרחים ישראלים חצופים משתמשים בזכויות האדם שלהם כדי לשקר ולשכנע את העולם שבישראל אין זכויות אדם", אומרת היום איילת שקד, יו"ר התנועה. לדבריה, "ישראל היא מעצמה גם בתחום המוסיקה, ואסור לנו לעמוד מנגד כאשר עוול כה גדול נעשה לקשריה האמנותיים הבינלאומיים".