ישיבת ההסדר במודיעין הפכה למחסן חירום

בעקבות הסערה החורפית שפקדה את הארץ בכלל והירושלמים בפרט, החליטו בישיבת ההסדר במודיעין להירתם ולסייע לכל מי שהיה זקוק לציוד חם, אוכל ואפילו מקום ללון בו - בכדי לעבור את הימים הקרים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 16/12/13 12:22 יג בטבת התשעד

ישיבת ההסדר במודיעין הפכה למחסן חירום
cc-by-Dcoetzee, צילום: cc-by-Dcoetzee

ישיבת ההסדר במודיעין הפכה בימים האחרונים למחסן חירום והוסבה למעין מקלט לפליטים, זאת בשלג מזג האוויר הסוער שפקד את ישראל ובעיקר את אזור ירושלים וסביבתה.

ביום הראשון לסערה, התקשורת דיווחה על מספר לא מבוטל של אנשים שנתקעו בצירים המרכזיים המובילים לירושלים והחלה לספק הצצה וסיפורים אישיים של נשים בהריון הכורעות ללדת, מבוגרים הקופאים מקור ברכבם ועל הקושי הרב לחלצם.

תוך כדי הדיווחים הללו, בישיבת ההסדר 'מאיר הראל' במודיעין לא חשבו פעמיים ומייד הציעו את עזרתם, הן בפינוי והן בהפיכת הישיבה למחסן חירום לחלוקת מזון וציוד חם לנזקקים. עיריית מודיעין שהחלה לקלוט כבר את האנשים שנתקעו, נעתרו לבקשת הישיבה והעבירה להם ציוד, שיסופק לאלו שיבואו לישיבה.

לא די בזאת, ישיבת ההסדר פינתה מספר חדרים ללינת התושבים המותשים ששם יצליחו להעביר את הלילות הקרים.

מנכ"ל ישיבת ההסדר 'מאיר הראל' במודיעין, צבי זלצר אומר כי "כחלק מהיותנו ישיבה קהילתית המעורבת בעשייה בעיר בתחומי חינוך, חברה ורווחה, ברגע ששמענו על הצורך בעזרה נרתמנו, תלמידי הישיבה ועובדיה לבא ולסייע ככל שניתן. חשוב להדגיש כי אנו כאן כדי לשרת את הציבור“.

”מרגש היה לראות את תושבי העיר על כל גווניה, יחד עם תלמידי הישיבה ועובדי העירייה נרתמים לעזור ולסייע ביחד“, הוסיף זלצר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן