ירון שור על בנו שנפל: המחיר ששילם הוא הגדול מכולם

אביו של ברקאי ישי שור, שנהרג בניסיון החדירה ליד קיבוץ ניר עוז, הספיד את בנו במכתב. "הוא נהרג תוך כדי לחימה, המחיר ששילם - הגדול מכולם. אבדה ענקית למשפחה, אבדה לכל עם ישראל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/07/14 10:28 ב באב התשעד

ירון שור על בנו שנפל: המחיר ששילם הוא הגדול מכולם
דובר צהל, צילום: דובר צהל

ירון שור, אביו של סמל ברקאי ישי שור, לוחם בקורס מ"כים בן 21 מירושלים שנהרג אמש (ב') בהיתקלות בנחל עוז, כתב מכתב בו נפרד מבנו.

"הוא למד שנתיים בישיבת שבי חברון, ותפס חזק את דרך ישיבות הקו- דתי ולאומי", הוא כתב בדברים שהובאו באתר נענע10. "הוא רצה מאד לשרת כפארמדיק. מאמצים עילאיים. אך כשלא הצליח- לקח את החיילות הקרבית הכי רחוק שיכול היה. בחופש הגיע לעבודה כדי לנקות את כוונת הרובה באוויר דחוס. נעליו מצוחצחות למשעי. לאחרונה הוא הוציא רשיון ג' כדי שיוכל להתנדב כנהג אמבולנס. הוציא אישור מיוחד להתנדב כחייל כי בזמן החופשות שלו מהצבא היה מתנדב, לעיתים משמרות כפולות, במד"א".

"הוא נהרג תך לחימה, המחיר ששילם - הגדול מכולם. המחיר ששילמנו, אבדה ענקית למשפחה, אבדה לכל עם ישראל", כתב ירון והוסיף וסיפר כי בנו רצה להיות פרמדיק בשירותו הצבאי אך כשלא הצליח להגיע לתפקיד הזה הוא הקדיש את עצמו לחלוטין לשירות הקרבי", כתב שור.

"גם כשסבל משברי הליכה שמענו ממנו שאם צריך לסחוב אלונקה הו יתייצב מתחתיה. את מסע הכומתה של 65 קילומטרים התעקש לעשות למרות שהרופא ניסה לקצר לו את המסלול בשל שברי ההליכה".