ינאי וייסמן הוא הנרצח בפיגוע בבנימין

וייסמן, בן 21 בלבד, נשוי ואב לתינוק, מת מפצעיו לאחר שנדקר על ידי ערבי בן 14 בעת שערך קניות לשבת ברמי לוי

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 18/02/16 21:28 ט באדר א'

ינאי וייסמן הוא הנרצח בפיגוע בבנימין

ינאי וייסמן, הוא רק בן 21, נשוי ואב לתינוק, הוא הבחור אשר נפצע באורח קשה הערב ונפטר מפצעיו בפיגוע הדקירה בסניף רמי לוי בשער בנימין.

ינאי הוא בוגר המכינה הקדם צבאית "ידידיה", הוא שרת בחטיבת הנח"ל והתחתן תוך כדי שירותו הצבאי. הותיר אחריו אישה, פעוטה בת ארבעה חודשים, הורים ושלושה אחים. יעל ויסמן, אשתו של ינאי, היתה איתו ועם בתם הקטנה ברגע הפיגוע.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של פצוע הדקירה מהאירוע בשער בנימין. מיד עם פינויו לחדר הטראומה לפני כשלוש שעות הוחל בפעולות החייאה נרחבות ורציפות, אך לצערנו הן לא צלחו והוא נפטר מפצעיו".

על פי עדויות שנמסרו למשטרה, במהלך פיגוע הדקירה, יחד עם שני המחבלים נכנס צעיר נוסף שאחריו רץ איש אבטחה של רמי לוי. הצעיר עוכב, הוציאו אותו מחוץ ל'סופר' שם הוא נבדק אבל לא נמצאו עליו סכין או נשק אחר.

(צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

דוד וקסלבוים, פרמדיק מד"א שהגיע לזירה, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו בין השורות בסופר גבר כבן 35 בהכרה מלאה עם כמה פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים הדסה בהר הצופים". מבית החולים שערי צדק נמסר כי הצעיר בן 21 שנפצע קשה הגיע למוסד הרפואי ללא הכרה".

הלוויתו של ינאי טוביה וייסמן הי"ד תתקיים מחר, יום שישי, בשעה 08:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.