יו"ר מועצת יש"ע לתא"ל אלון: ההתקפות נגדך ראויות לכל גינוי

דני דיין שוחח עם מפקד אוגדת יהודה ושומרון והבהיר לו כי מועצת יש"ע מסתייגת לחלוטין מן ההתקפות נגדו שאירעו לאחרונה

חדשות כיפה אורי פולק 07/07/11 10:57 ה בתמוז התשעא

יו"ר מועצת יש"ע לתא"ל אלון: ההתקפות נגדך ראויות לכל גינוי
דובר צה"ל, צילום: דובר צה"ל

יו״ר מועצת יש״ע, דני דיין, שוחח הבוקר (ה') בטלפון עם מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא״ל ניצן אלון, והבהיר לו שוב כי מועצת יש"ע מסתייגת לחלוטין מן הפגיעות הפיזיות והמילוליות בו שאירעו לאחרונה.

במהלך החודשים האחרונים מובילים פעילי ימין מאבק נגד תא"ל אלון, בטענה כי הוא מתנכל למתיישבים ולהתיישבות. רכבו הפרטי הותקף במהלך כניסה מאובטחת אל קבר יוסף בה השתתף ופעילים רבים הפגינו מול ביתו.

"כפי שאתה יודע מן השיחות הכנות וגלויות הלב שהיו בינינו בתקופה האחרונה, גם לי יש ביקורת על כמה מהחלטותיך והתבטאויותיך האחרונות. ביקורת היא לגיטימית אך הפגנות מול ביתך, אלימות פיזית ומילולית כלפיך ופגיעה בבני משפחתך - פסולות מכל וכל וראויות לכל גינוי", אמר דיין לתא״ל אלון.

מפקד האוגדה השיב כי הוא יודע היטב שזו עמדתם של מנהיגי ההתיישבות ומאמין שהרוח הרעה הזאת, כהגדרתו, תחלוף. השניים אף סיכמו להיפגש בימים הקרובים.

אתמול זכה תא"ל אלון לגיבוי גם מהרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, שאמר כי "בשבועות האחרונים היינו עדים למתקפה של מיעוט קיצוני על תת אלוף ניצן אלון אני מתנגד מכל וכל לדבר. ניסיון לפגוע בסמכותם של מפקדים בצה"ל אינו בא בחשבון. ניצן אלון סיכן, הקדיש, מקדיש וימשיך להקדיש את חייו למען ביטחון ישראל ואזרחיה אני מצפה מכם לגבות את המפקדים ולהוקיע מעשים שכאלו".