יו"ר "הבית היהודי" בבית שמש: "דלתו של אבוטבול תמיד הייתה פתוחה לצרכינו"

ג‘קי אדרי, יו"ר "הבית היהודי" בבית שמש, מגונן על ראש העיר החרדי המתמודד לכהונה נוספת בעיר: "אני לא מתבייש להגיד - אבוטבול היה הכתובת האמיתית שלנו בשנים האחרונות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 25/08/13 15:48 יט באלול התשעג

יו"ר "הבית היהודי" בבית שמש: "דלתו של אבוטבול תמיד הייתה פתוחה לצרכינו"
עמיחי, צילום: עמיחי

ג‘קי אדרי, ראש סניף ”הבית היהודי“ בבית שמש, יוצא באופן מפתיע להגנת ראש העיר החרדי המכהן, משה אבוטבול, וטוען כי דלתו של ראש העיר הייתה ”פתוחה בפני צרכי הציבור הדתי לאומי בעיר“, במהלך חמש שנות כהונתו.

בראיון שהתפרסם בעיתון ”המודיע“ אמר אדרי כי ”במשך כל חמשת שנות כהונתו משה אבוטבול היתה דלתו פותחה לכל צרכי הציבור הדתי לאומי בבית שמש". בראיון אמר אדרי כי הוא ”מצר על כך שבגלל סיבות שלא ממין העניין, החליטו לצאת כנגדו למלחמה. חבל מאוד שבציבור שלנו הגיעו למצב הזה שפוסלים אדם בגלל כיפתו השחורה".

מפלגת 'הבית היהודי' הכריזה מלחמה על מועמדותו של ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול לכהונה נוספת בראשות העיר, וכבר פורסמה הצהרתו של יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, ולפיה 'המערכה על בית שמש היא להיות או לחדל'. אך מתברר כי הכרזת המאבק היא יותר מהכיוון הארצי, בשטח בבית שמש הדברים נראים ונשמעים אחרת, שם לא רואים באבוטבול כ'איום' ולראשי הציבור הדתי לאומי בעיר יש דווקא מילים טובת עליו ועל יושרו.

מר ג'קי אדרי מי שמשמש בקדנציה הנוכחית כיו"ר סיעת 'הבית היהודי' בעיריית בית שמש, מדבר בנימה פייסנית יותר. ”אני לא מתבייש להצהיר קבל עם ועולם כי משה אבוטבול היה הכתובת האמיתית שלנו בשנים האחרונות“, הוא אומר, ”כל בעיה שהיתה לציבור שלנו הוא מיד נחלץ לעזור ולסייע. בתפקידי כנציג ציבור וכיו"ר סיעה הגעתי אליו פעמים רבות על נושאים של מוסדות או פרויקטים לדיור עבור הציבור הדתי לאומי, הוא תמיד היה שם, ביקש לעזור ותמיד במאור פנים“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן