יועצו של וורצמן: מתנצל על דברי נגד מועלם

יועצו של סגן שר החינוך אבי וורצמן הגיב על דבריו נגד ח"כ שולי מועלם. "מהרגע בו לחצתי על הכפתור לא עובר רגע בו אני לא מתחרט על שאמרתי. שולי, סליחה. אני מלא בכאב על הכאב שגרמתי לך"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/01/15 15:02 כא בטבת התשעה

יועצו של וורצמן: מתנצל על דברי נגד מועלם
פייסבוק, צילום: פייסבוק

רגע לאחר שפוטר על דבריו נגד חברת הכנסת שולי מועלם, הגיב יועץ התקשורת של סגן השר אבי וורצמן, אודי טנא, על הדברים אותם כתב בפייסבוק, ועליהן שילם במשרתו.

לידיעה הקודמת: היועץ של וורצמן עקץ בפייסבוק ופוטר

"ברגע של סערת רגשות מצאתי את עצמי כותב פוסט בפייסבוק האישי שלי. רגע אחרי שפרסמתי אותו הבנתי כמה איום ונורא הוא. מהרגע בו לחצתי על הכפתור לא עובר רגע בו אני לא מתחרט על שאמרתי.אז שולי סליחה. אני מלא בכאב על הכאב שגרמתי לך. אודי", כתב טנא בדף הפייסבוק שלו.

כזכור, מוקדם יותר היום (ב') הודיע סגן שר החינוך אבי וורצמן כי בעקבות הדברים שכתב טנא נגד מועלם, הוא פיטר אותו באופן מידי. ״הדברים החמורים שנכתבו הם על דעתו האישית בלבד ומנוגדים בתכלית לעמדתי והערכתי העמוקה לשולי ופועלה", אמר סגן השר.

"אני לא מוכן לקבל מצב בו עובד ציבור מתבטא באופן חמור נגד חברת כנסת שחוותה על בשרה את הדבר הנורא מכל וזה אובדן בעל שנפל בעת מילוי תפקידו כלוחם ומפקד בצה"ל. שולי היא חברת כנסת מצטיינת,עם קבלות על עשייה מוכחת, חברה אישית וקרובה והיא ראויה בזכות פועלה לכל התמיכה וההוקרה גם ללא כל קשר למחיר האישי הכבד שהיא שילמה למען הגנה על חיי כולנו.אני קורא לכל מתפקדי הבית היהודי לתמוך בה ביום רביעי הקרוב".