יהודה גליק התקשר ליו"ר הכנסת ואמר: "אני נושם לבד"

באמצע דיון במליאת הכנסת קיבל יו"ר הכנסת שיחת טלפון מפתיעה מיהודה גליק ומיהר לענות. כשחזר, עידכן את חברי הכנסת על השיחה המעודדת.

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/14 17:59 יח בחשון התשעה

יהודה גליק התקשר ליו"ר הכנסת ואמר: "אני נושם לבד"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

במהלך רצף הדיונים במליאת הכנסת, התבשר יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, כי חברו ומי שהיה דוברו יהודה גליק נמצא על קו הטלפון ומעוניין לשוחח עימו. אדלשטיין קטע את הדיון ומיהר לשוחח עם גליק.

כשחזר אדלשטיין סיפר לחברי הכנסת כי "בסגנון של יהודה גליק הוא ביקש לדבר איתי ולומר לי שהוא רצה להתקשר אלי מהר כי הוא אמר לי 'אני יודע שאתה נאבקת על הזכות לדבר, אני כמה ימים נאבקתי על הזכות לנשום, אז עכשיו אני כבר נושם לבד ורציתי לחלוק איתך את זה"

"אני יודע שדוברים רבים במליאה כשעלו לדבר בימים האחרונים איחלו לו רפואה שלמה. האיחולים של רבים מכם עזרו, העבודה הנפלאה של אנשי שערי צדק ושאר אנשי הרפואה בכיוון הנכון, ואנחנו מאחלים לו לא רק לנשום אלא גם לדבר וללכת ולרקוד ושיהיו לו רק שמחות במשפחה", הוסיף אדלשטיין.

כזכור, לפני כשבועיים ניסה צעיר ערבי להתנקש בחייו של יהודה גליק, לאחר כנס שהתקיים בנושא הר הבית במרכז למורשת בגין בירושלים. הצעיר הערבי ירה בגליק מספר פעמים מטווח קצר, וגם לפציעתו באורח קשה. כעת מחלים גליק מפצעיו בבית החולים.