"יד שרה": החזירו את כסאות הגלגלים

הארגון המשאיל ציוד רפואי יוצא בקמפיין להחזרה דחופה של כיסאות גלגלים בהם לא נעשה שימוש, זאת מתוך ביקוש שיא לכיסאות – בשל תקופת החגים

חדשות כיפה אורי פולק 10/10/11 08:53 יב בתשרי התשעב

"יד שרה": החזירו את כסאות הגלגלים
Ed Yourdon-cc-by-sa, צילום: Ed Yourdon-cc-by-sa

ארגון השאלת הציוד הרפואי "יד שרה" קורא היום (ב') לציבור ששאל כסאות גלגלים מהארגון אך איננו זקוק לו יותר, להחזיר את הציוד במהרה לאחד מסניפי "יד שרה", זאת מפני מחסור אדיר שקיים בארגון בימים האחרונים בכסאות גלגלים להשאלה.

ב"יד שרה" מציינים כי השואלים הרבים מבקשים כיסאות גלגלים וציוד רפואי נוסף כדי להיות יחד עם בני משפחותיהם במהלך החגים, בסעודות החג, בבתי הכנסת ובטיולים. "בחודש האחרון סיפק המחסן לסניפים 1,650 כיסאות גלגלים, ובסך הכל מושאלים בידי הציבור יותר מ-30,000 כיסאות", מתאר משה כהן, מנהל הסניפים והשירותים של "יד שרה".

לדבריו, "בכל שנה יש עלייה בהשאלת ציוד רפואי בתקופת החגים ואנו משתדלים להיערך לה. מתחילת השנה רכשנו 1,200 כיסאות גלגלים חדשים, אך הכמות עדיין קטנה מהיקף הרכישות הרגיל, כתוצאה מירידה בהיקף התרומות. במקביל ישנה עליה קבועה במספר השואלים", כהן מעריך כי לארגון חסרים כעת כ-500 כסאות גלגלים כדי לעמוד בדרישה.

בשנה האחרונה השאילו מתנדבי "יד שרה" כ-250,000 פריטי ציוד רפואי. בארגון מדגישים כי אין בכוונתם לנקוט באמצעים כלפי מי שישיב כעת את הציוד, גם אם מדובר באיחור ניכר, וכי יותר לו להשאיל ציוד רפואי נוסף - כפי שיידרש.