חני לוז תתמודד בפריימריז הבית היהודי

העיתונאית לשעבר ומבקרת התקשורת חני לוז הודיעה כי תתמודד על מקום ברשימת הבית היהודי בפריימריז הקרובים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/12/14 10:18 כד בכסלו התשעה

חני לוז תתמודד בפריימריז הבית היהודי
באדיבות המצולמת, צילום: באדיבות המצולמת

העיתונאית ומבקרת התקשורת חני לוז הודיעה כי תתמודד על מקום ברשימת הבית היהודי בפריימריז, שיתקיימו בעוד חודש.

לוז, תושבת בית אל, הינה פעילה בתחומים שונים ביש"ע, הכוללים בין היתר ביקורת תקשורת במסגרת 'מרכז תדמי"ת' - לתגבור הדמוקרטיה במדיה הישראלית. כתבה בעבר בחינמון 'בשבע' ובעיתון הצופה.

ב-2013 זכתה לוז בפרס ביקורת התקשורת של 'האגודה לזכות הציבור לדעת' כ'חביבת הקהל'. היא פועלת זה למעלה מעשור בתחום ביקורת התקשורת, זכתה במרבית הקולות כ“חביבת הקהל“. לפני כשש שנים יסדה לוז את תא תדמי“ת - המרכז לתגבור הדמוקרטיה במדיה הישראלית, שמאחוריו עומד הפורום המשפטי למען ארץ ישראל. מדובר בשני גופים ימניים העוסקים במעקב מתמיד אחר אמצעי התקשורת וביקורת על התנהלות שדרנים ומערכות חדשות אשר ”מקפחות“ או מסקרות באופן שלילי את ציבור המתיישבים.

בעבר עסקה בין היתר בהעלאתו לאוויר של רדיו גלי ישראל, ופניות שלה בין היתר הולידו את המכרז להקמת ערוץ 20. בנוסף היא עוסקת בתחום החברתי ציבורי - תחבורה ציבורית, צרכנות וגיל הזהב, יחד עם העלאת הטרור הערבי היום יומי לסדר היום.

"אחרי שנים של פעילות ציבורית בתחום התקשורת והחברה, אני מקווה שהציבור יעניק לי את ההזדמנות להמשיך את העשייה הציבורית-חברתית - בכלים ובעוצמה חזקים ומשפיעים יותר, לטובת ישראל", אמרה לוז.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן