חניכי "מעגלים" התגייסו לשיפוץ בתי קשישים

בני הנוער, בגיל תיכון, התגייסו לשיפוץ בתי הקשישים בראש העין, כדי לסייע להם בהיערכות לקראת פסח: "קשה לתאר את השמחה והסיפוק של מה שיכולות לעשות חמש שעות עבודה"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 10/03/13 15:03 כח באדר התשעג

חניכי "מעגלים" התגייסו לשיפוץ בתי קשישים
יחצ, צילום: יחצ

כשאתם התחלתם את הניקיון לפסח, יש מי שדואגים גם למי שאינו מסוגל לעשות זאת לבדו: חניכי תנועת ”מעגלים“ בראש העין התגייסו לשיפוץ דירותיהם של קשישים ברחבי העיר. באמצעות אגף הרווחה בעירייה, חניכי התנועה יצרו קשר והגיעו אל בתי הקשישים כשאת חומרי הבניין לשיפוץ בתי הקשישים תרמה חברת ”טמבור“.

חניכי תנועת ”מעגלים“, בני נוער בגיל תיכון, הגיעו לאחר ימי הלימודים אל בתי הקשישים - על פי חלוקה מראש. לאחר היכרות עם הקשיש נענים חניכים לבקשותיו ויוצאים למבצע שיפוץ נרחב בו הם יטפחו את גינתו, יצבעו את קירות ביתו וכל מה מה שהוא יבקש ויעשו לו שמח לקראת החג.

"קשה לתאר את השמחה והסיפוק של מה שיכולים לעשות חמש שעות של עבודה", מתאר זאת תאיר סלומי, אחד החניכים שהשתתף בשיפוץ הבתים, שסיפר כי "האושר הנסוך על פניהם של הקשישים נותן לנו מרץ לשפץ בתים נוספים. החניכים ימשיכו את מבצע השיפוץ ממש עד לכניסת החג ומתכוונים להספיק לשפץ כמה שיותר בתי קשישים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן