ח"כ סמוטריץ: "בעד אחדות, אבל לאיחוד הלאומי יש ייחוד"

ח"כ בצלאל סמוטריץ התארח יחד עם דב קלמנוביץ במנהל הקהילתי קרית משה:"אני ארוץ רק במפלגה ששומרת על הערכים שלנו אבל באיחוד כוחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/16 16:04 יז באלול התשעו

ח"כ סמוטריץ: "בעד אחדות, אבל לאיחוד הלאומי יש ייחוד"
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

ח"כ בצלאל סמוטריץ התארח אתמול (ב') בשכונת קרית משה בירושלים ע"י המשנה לראש העיר, דב קלמנוביץ ויו"ר המינהל הקהילתי יחיאל שוסהיים ודיבר על סוגיית הריצה המשותפת עם הבית היהודי. "אני בעד אחדות" אמר סמוטריץ' והוסיף "חשוב לאחד כוחות, אבל גם קריטי לזכור את הייחוד של מפלגת האיחוד הלאומי כציונית דתית. אני ארוץ רק במפלגה ששומרת על הערכים שלנו אבל באיחוד כוחות".

סמוטריץ גם התייחס למאבק על עמונה ואמר "חוק ההסדרה הוא חוק מאוד חשוב. מה שמתרחש עכשיו סביב עמונה וחוק ההסדרה זה מהלך דרמטי, שאם הוא לא יסתדר אז יש חרב מאיימת שהרוח של בג"צ תרחף גם על כלל יהודה ושומרון וכך עוד אלפי בתים ביו"ש עלולים להיות בסכנה. אנחנו נילחם ונעשה כל שביכולתנו כדי לקדם את החוק ולהציל את עמונה".

דב קלמנוביץ אמר בסיום האירוע כי "חשוב מאוד לחבר בין הרמה הארצית למקומית, כפי שכבר התחלנו במפגש עם השר אורי אריאל וכעת עם ח"כ סמוטריץ. החיבור הזה מאפשר לקדם סוגיות מקומיות בעזרת שרים וח"כים של מפלגת האיחוד הלאומי שפועלת בכלל החזיתות".