ח"כ זוהר: על בנט ושקד להכריז כי לעולם לא יקימו ממשלה עם יאיר לפיד

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד זועם על מאמרה של איילת שקד: "חבל שלא ראינו את התמיכה שלהם בחוק השבת ובחוק לאיסור חיוב יהודים לעבוד בשבת לו התנגדה שקד"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 05/10/16 12:27 ג בתשרי התשעז

ח"כ זוהר: על בנט ושקד להכריז כי לעולם לא יקימו ממשלה עם יאיר לפיד
דוברות, צילום: דוברות

מאמרה של שרת המשפטים, איילת שקד, שפורסם בכתב העת 'השילוח', מעורר זעם בליכוד. במאמר שפורסם במלואו באתר 'כיפה', אומרת שקד כי מדינת ישראל צריכה להיות יהודית יותר, המאמר מחבר בין הצורך בקיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לבין הכורח בהסרת רגולציה, בהפרדת רשויות מלאה, במניעת התערבות של בג"ץ בחקיקה ועוד.

ח"כ מיקי זוהר כתב בתגובה בעמוד הפייסבוק שלו: "שמחתי לגלות שסוף סוף הבית היהודי נזכרו ברעיון של זהות יהודית אותו אני מוביל מתחילת הקדנציה. חבל מאוד שלא ראינו את התמיכה שלהם כשהבאתי את חוק השבת ואת החוק לאיסור חיוב יהודים לעבוד בשבת לו התנגדה השרה שקד בועדת שרים לענייני חקיקה".

ח"כ זוהר הוסיף כי "אני מאוד מקווה שהבית היהודי מתכוונים להתחיל את השנה החדשה בעשייה עניינית לקידום היהדות במדינת ישראל ולהימנע מעיסוק בפופוליזם שמסכן את שלטון הימין. אני סבור שצעד ראשון וחשוב מצידם הוא הכרזה של בנט ושקד שלעולם לא יקימו ממשלה עם יאיר לפיד שמדבר ועושה למען הקמה של מדינה פלסטינית והחלשת היהדות"