חברת שגריר סירבה לגרור רכב למוסך ביצהר: שייך לרשות הפלסטינית

עזרי טובי, תושב יצהר, ביקש לגרור את רכבו למוסך ביישוב, אך נענה בשלילה בשיחה עם נציגי שגריר. "המוסכים ביצהר שייכים לרשות הפלסטינית". האזינו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/04/15 11:22 יב בניסן התשעה

חברת שגריר סירבה לגרור רכב למוסך ביצהר: שייך לרשות הפלסטינית
צילום מסך, צילום: צילום מסך

המוסכים ביצהר שייכים לרשות הפלסטינית? כך לפחות טוענים בחברת הגרירה שגריר, שסירבו לגרור את רכבו של עזרי טובי, תושב יצהר, למוסך ביישובו.

טובי, המשמש גם כדובר היישוב יצהר, נתקע עם רכבו סמוך לראש העין, והתקשר לחברת הגרירה שגריר, אליה הוא מנוי, על מנת שיגררו את הרכב למוסך בתוך היישוב יצהר, אך נענה בשלילה, לאחר שטענו בחברה כי "כל אזור השטחים אסור לנו להוריד. גם באריאל".

הנציג הבא איתו דיבר כבר הסכים לגרור לאריאל אך לא ליצהר, אך שיחה נוספת עם אותו נציג הניבה עוד התקדמות "אנחנו רק לוקחים רכבים מיצהר אך לא מורידים"

טובי ניסה שוב ושוב בעקשנות לשכנע את החברה, והפעם נציגת החברה הואילה לגרור את הרכב לביתו של טובי אך לא למוסך בישובו, זאת בטענה ש"המוסכים ביצהר שייכים לרשות הפלסטינית".

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=zoE9NItIcgA[/embed]

טובי, שנאלץ לוותר על שירותי הגרירה, מסר בתגובה "אני קצת מרחם על הנציגים, הם פשוט תמימים. אני בטוח שהם מכירים את לונדון הרבה יותר טוב מיצהר, הביקורת מופנית כלפי מדיניות החברה וראשיה - אותם אתבע לדין".

מחברת שגריר לא התקבלה תגובה עד פרסום הידיעה