חברי הבית היהודי עבדו בפרך

חברי הכנסת יחד עם פעילי המפלגה, מנכ"ל הבית היהודי ומנכ"ל תקומה, ארזו חבילות ´קמחא דפסחא´ כחלק מאחד הפרויקטים הגדולים בישראל. צפו בתמונות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 31/03/14 18:39 כט באדר ב'

חברי הבית היהודי עבדו בפרך
יחצ, צילום: יחצ

חברי סיעת הבית היהודי, מנכ"ל המפלגה ניר אורבך, מנכ"ל תקומה נחי אייל ופעילי המפלגה השתתפו היום (ב') באריזת חבילות "קמחא דפסחא" בקבוצת יבנה. מדובר באחד ממבצעי "קמחא דפסחא" הגדולים השנה, שנעשים בשיתוף הבית היהודי, הקיבוץ הדתי, אורות חסד ומפעלות הציונות הדתית.

במסגרת המבצע, מחולקות - כ- 10,000 מנות ב- 120 נקודות שונות ברחבי הארץ. כ- 7,000 חבילות כבר חולקו. שווי כל חבילה נאמדת במאות שקלים, וכל חבילה כוללת ,מוצרים בסיסיים, כמו מצות, סוכר, יין, מיץ ענבים ושמן, לצד מוצרים מפנקים, כמו עוגיות, אבקה להכנת פנקקים וסוכריות. המתנדבים שעסקו בחלוקה למשפחות העידו על ההתרגשות הגדולה בה קיבלו המשפחות את החבילות ואת המתנדבים בבתים.

(צילום: יחצ)

את החבילות מחלקים נציגי הבית היהודי בישובים השונים למשפחות המאושרות בידי מחלקות הרווחה. כל הציוד הושג בתרומות, כולל הארגזים, המדבקות ומוצרי המזון. גם חברות האוטובוסים הצטרפו למבצע ותרמו אוטובוסים להגעת מתנדבים רחוקים. הארגזים נארזו באמצעות מאות מתנדבים מרחבי הארץ מישיבות, אולפנות, מכינות קדם צבאיות, חברות יצרניות וחברות שוק ההון.

"זה המבצע הכי גדול שנעשה בארץ השנה ואחד המבצעים היותר טובים שעשתה אי פעם הציונות הדתית בנושא קמחא דפסחא, גם מבחינת המוצרים, גם בניהול", אמר ניר אורבך. "אני מודה לנחמיה רפל, מזכ"ל הקיבוץ הדתי, שלקח על עצמו את הניהול הלוגיסטי".

(צילום: יחצ)

לדבריו, "כחלק מהפיכת הבית היהודי למפלגה מרכזית ומובילה בציבוריות הישראלית, אנו נוגעים גם בנשא הרווחה והדאגה לפרט בצורה מבצע ארצי של חלוקת אריזות קמחא דפסחא למשפחות נזקקות ברחבי הארץ. נמשיך לדאוג לאזרחים גם בהזדמנויות נוספות".