חברי "הבית היהודי" סיירו בבאר שבע: "המערכה האמיתית היא ברוח"

חברי רשימת "הבית היהודי" לכנסת ערכו סיור בבאר שבע, שהתקיים בחלקו במרחבים מוגנים לאור המשך ירי הרקטות לעבר הדרום. נפתלי בנט: "החוסן בדרום מעניק את השעון הנדרש לצה"ל"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 16/11/12 00:58 ב בכסלו התשעג

חברי "הבית היהודי" סיירו בבאר שבע: "המערכה האמיתית היא ברוח"
יחצ, צילום: יחצ

חברי רשימת "הבית היהודי" לכנסת ערכו אמש (ה') סיור בבאר שבע, לאור המשך מבצע "עמוד ענן" אליו יצא צה"ל ביום רביעי האחרון. חברי הרשימה הגיעו בדיוק כאשר התחילו נפילות הטילים והאזעקות נשמעו בעיר, והוכנסו לחמ"ל המיוחד בעיריית באר שבע שם ערכו פגישת תדרוך בהשתתפות ראש העיר, נציגי פיקוד העורף ובכירי העירייה.

יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, אמר במהלך הסיור כי "עברנו פה את החוויה של האזעקות והפיצוצים - וזה מאד בריא שנרגיש מה שאתם עוברים פה במשך שנים. ההיסטוריה היהודית וההיסטוריה של מדינת ישראל זרועה מבחנים לכל אורכה - אך המערכה האמיתית היא לא מערכה בכוח - היא מערכה ברוח".

(הבית היהודי במהלך הסיור, צילום: יחצ)

"כשנסראללה מדבר על "קורי העכביש", הוא חושב שאפשר לנצח ברוח. מה שדיברתם וסיפרתם על בניית חוסן בדרום - זה מעניק את השעון הנדרש לצה"ל. כולנו אתכם ונכונים לפעול - בעורף ובחזית וברגע שנקבל צו שמונה נתגייס בשמחה. ואתה, ראש העיר - מסמל את הרוח הגדולה של העם שלנו", הוסיף בנט.

אל"מ (מיל') מוטי יוגב, חבר "הבית היהודי" לשעבר מפקד מגלן, אמר לתושבים כי הם "צריכים לדרוש בצורה מאד פשוטה - אותה משימה שבזמנו הייתה להגן על יישובי הצפון - צריך להגן כעת על יישובי הדרום. צריך להביא לתוצאה - וזה לא יקרה בלי בידוד והכלה של רצועת עזה מחדש. מה שעשו עכשיו זוהי התחלה מצויינת. אני מקווה שביום זה של ראש חודש כסלו - שנתחזק כולנו גם בגבורה וגם באור".

אבי וורצמן, סגן ראש העיר באר שבע, ציין כי "האמירה של הקבוצה שנמצאת פה: אנחנו נהיה משמעותיים בקביעת מדיניות. נהיה שותפים בקביעת המדיניות. המציאות שאנחנו מגיעים למצב הזה, הוא בגלל שהגענו למקום שאי אפשר לסבול יותר. ו-12 שנים שדרות סופגת - אזרחים מקבלים טילים והדברים מתגלגלים. חייבים כעת להפסיק זאת. יש מי שיודע מה שצריך לעשות, וצריך לתת לו את ההזדמנות לעשות זאת. לא נספוג יותר ללא תגובה".