חברי "הבית היהודי" מצדיעים לרב דרוקמן

חברי הכנסת של המפלגה שיגרו אגרת ברכה לרב חיים דרוקמן, לשעבר ח"כ מטעם מפלגתם, לכבוד הגיעו לגבורות. בנט: "הרב דרוקמן הוא מחנך נאצל, הנותן כבוד לכל אדם באשר הוא"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 10/03/13 18:19 כח באדר התשעג

לקראת אירוע ההצדעה לרב חיים דרוקמן שיתקיים הערב (א‘) בבנייני האומה בירושלים, עם הגיעו של הרב דרוקמן לגבורות, מפרסמים חברי הכנסת של ”הבית היהודי“ אגרת ברכה למי שכיהן בעברו כח“כ וכסגן שר מטעם המפד“ל.

יו“ר המפלגה, נפתלי בנט, אמר כי הרב דרוקמן הוא ”מחנך נאצל, רב ענק, אדם קשוב הנותן כבוד לכל אדם באשר הוא“. ח"כ אורי אריאל הוסיף כי "הרב דרוקמן מהמאורות הגדולים של הציונות הדתית... שנים רבות לאורו הלכנו ובעזרת ה' עוד שנים רבות לאורו נלך אם בעשייה, אם בתורה ואם בדרך ארץ ואהבתה".

ח"כ יוני שטבון, מתלמידי מפעל ישיבות ”בני עקיבא“ אותו הנהיג הרב דרוקמן, אמר כי הרב הוא ”סמל לתורת ארץ ישראל - שילוב נדיר של עוצמה אנושית עם ענווה גדולה. ה"מזל טוב" ליום ההולדת הוא לא רק לרב דרוקמן לבדו, כי אם לציונות הדתית כולה". ח"כ אבי וורצמן, שהיה תלמידו בישיבת אור עציון, הוסיף כי ”כתלמיד אוהב ומוקיר טובה של הרב דרוקמן, אחד מני רבבות התלמידים שזכו לשמוע תורה ולהקים בתים מכוחו, אני מברכו בשפע ברכות מקרב לב. אני מאחל לכבוד הרב אורך ימים ושנות חיים והמשך עשייה ברוכה למען כלל ישראל בבריאות ובשמחה״.

ח"כ אורי אורבך ברך אף הוא את הרב דרוקמן ואמר כי "אי אפשר לאחל לרב דרוקמן ברכות ב-'הגיעו לגבורות' ולו מן הסיבה שהרב הגיע לגבורות כבר מזמן בכל צעדי חייו במשפחה, בחינוך, במאבקים למען עם ישראל וארץ ישראל. גבורות הרב דרוקמן יוסיפו לאורך ימים לעזור לכולנו להתגבר“.