חבילות מזון יאספו בסניפי ´רמי לוי´ בסיוע מתנדבי הגרעינים התורניים

שיתוף פעולה בין רשת הגרעינים התורניים ´שעלי תורה´ ו´רמי לוי שיווק השקמה´, לקראת פסח, מתיימר לאסוף 3000 חבילות מזון לפסח, במסגרת מבצע ´כולנו מסובין´

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/03/14 14:43 יז באדר ב'

חבילות מזון יאספו בסניפי ´רמי לוי´ בסיוע מתנדבי הגרעינים התורניים
שעלי תורה, צילום: שעלי תורה

רשת הגרעינים התורניים 'שעלי תורה' ורשת הסופרמרקטים 'רמי לוי שיווק השקמה' ישתפו פעולה למען נזקקים לקראת פסח, תחת הכותרת מבצע 'כולנו מסובין, כך הוחלט בפגישה בין יו"ר 'שעלי תורה' הרב רחמים נסימי ואיש העסקים רמי לוי.

על פי התכנון, יעמדו מאות מתנדבים מהגרעינים התורניים, מתנועות נוער, בתי ספר, ישיבות הסדר ובנות שירות, שיעמדו בסניפים ויאספו חבילות מזון הכוללות את מזון ודברים נוספים הנצרכים על מנת שמשפחה נזקקת תוכל לחגוג את ליל הסדר בצורה מכובדת.

"אנו זוכים לקיים את מבצע 'כולנו מסובין' בכל שנה ולשמח משפחות רבות, אך לצערי הרב בכל שנה אנו יודעים על משפחות רבות שעבורם חבילת המזון היא האור של החג ולא תמיד אנו מצליחים להגיע לכולם. השותפות עם רמי לוי מאפשרת לנו לסייע ליותר משפחות ולהכפיל את כמות החבילות שאנו מחלקים כמידי שנה", אמר הרב נסימי.

על פי התכנון יפעלו בכל אחד מ-28 סניפי רשת 'רמי לוי' 5 משמרות של מתנדבים בכל יום בשבוע בין יום ראשון כח' אדר ועד יום חמישי ג' ניסן (30.3-3.4) ויאספו מוצרי מזון שיארזו וישלחו למשפחות נזקקות ברחבי הארץ. במהלך שבוע המבצע מקווים היוזמים לאסוף כ-3000 חבילות מזון.

כזכור, בשנים האחרונות מפעיל הרב יחיאל אקשטיין מקרן ידידות מתנדבים לפני פסח בפתחי חנויות שופרסל ואוסף 'קמחא דפסחא' למען הנזקקים. כעת מצטרף גם רמי לוי לנתינה לקראת החג.

הן ב'רמי לוי' והן ב'שעלי תורה' מזכירים כי ראשיהן הגיעו מהשכבות החלשות של האוכלוסייה ועל כן ישנו הגורם המאחד. רמי לוי החל את דרכו בשוק מחנה יהודה, שם הפעיל מחסן שהיה שייך לסבו, הרב רחמים נסימי גדל בעיירת הפיתוח שדרות וצמח מתוך חברה שהתמודדה ועדיין מתמודדת עם פערים כלכלים, חברתיים ותרבותיים קשים במיוחד.

בסיום הפגישה איחל רמי לוי לרב ניסימי כי בשנה הבאה לא יצטרכו ליזום מבצע כזה כלל כי לא יהיו נזקקים.

[embed]

]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן