זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

עליזה לביא יצאה לאפרת המושלגת, אלעזר שטרן קפץ לכנסת, ולמוטי יוגב עשו וועדת חוץ וביטחון מסיבת יום הולדת בהפתעה באוגדת עזה. זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/15 16:47 ג באדר התשעה

זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

אתם רואים אותם נואמים, קוראים את התבטאויותיהם במקומות מרכזיים, אך מה עושים המועמדים לכנסת בשעות הצהרים? ישנים? בבית? במסגרת הפרויקט החדש של 'כיפה' אנו מביאים לכם את התמונות והמקומות מאחורי הקלעים.

במהלך סיור של ועדת חוץ וביטחון באוגדת עזה הפתיעו חברי הועדה את חבר הכנסת מוטי יוגב בעוגת יום הולדת לכבוד התאריך העברי והלועזי שחל היום. מזל טוב! אגב, אלוף משנה במילואים מוטי יוגב היה בעבר ראש מטה אוגדת עזה.

(צילום: דוברות מוטי יוגב)

(צילום: דוברות מוטי יוגב)

הימים העמוסים ממשיכים גם בשפות שונות ובערוצים ברחבי העולם. סגן השר אלי בן דהן ושר התפוצות נפתלי בנט היו היום בין היתר במסיבת עיתונאים למדיה בשפה הצרפתית.

(צילום: דוברות)

חברת הכנסת עליזה לביא ביקרה היום באפרת המושלגת, וסיכמה את הפאנל כמוצלח במיוחד, עם תלמידים נהדרים ושלג לבן ברקע.

(צילום: דוברות עליזה לביא)

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי השתתף היום בפאנל של המכינות הקדם צבאיות במרכז בגין, ולא סירב לבקשת המשתתפים האחרים להצטלם.

(צילום: דוברות)

חבר הכנסת אלעזר שטרן השתתף אף הוא בפאנל במרכז מורשת בגין, ובדרכו לחוג בית ברחובות הוא קפץ ללשכה בכנסת כדי לטפל בכמה נושאים חשובים.

(צילום: דוברות)

ונקנח בבצלאל סמוטריץ שהיה היום בלא פחות משני פאנלים. בתמונה הוא נראה בפאנל השני, בתיכון תלמה ילין המפורסם בגבעתיים, עונה על השאלות הקשות ולא מתנצל. מיד לאחר הפאנל יצא בצלאל לסיור בבית שאן, נצרת עלית ומגדל העמק. השאיפה שלנו היא שאולי מחר הוא יארגן לנו תמונה של החרמון המושלג. מחזיקים אצבעות.

(צילום: דוברות)