זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

יוני שטבון התארגן לבת המצווה של בתו הבכורה, מרזל התראיין רגע לפני האישור על המועמדות והרב אלי בן דהן ביקר בישיבה בגוש עציון. זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/15 17:37 כט בשבט התשעה

זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

אתם רואים אותם נואמים, קוראים את התבטאויותיהם במקומות מרכזיים, אך מה עושים המועמדים לכנסת בשעות הצהרים? ישנים? בבית? במסגרת הפרויקט החדש של 'כיפה' אנו מביאים לכם את התמונות והמקומות מאחורי הקלעים.

פוליטיקה פוליטיקה אבל יש גם דברים הרבה יותר חשובים. את חבר הכנסת יוני שטבון, מס' 2 במפלגת יחד, תפסנו בשעה 14:00 בתחילת התארגנויות למסיבת בת המצווה של הבת הבכורה שלו, שתתקיים הערב בירושלים. למרות ההתארגנויות וההתרגשות לא שכח אותנו חבר הכנסת הנמרץ וצירף סלפי עם הבת המאושרת. מזל טוב!

(צילום: יוני שטבון)

את יו"ר הבית היהודי תפסנו היום במכינת בני דוד בעלי, שם ביקר את תלמידי המכינה, ונשא נאום חוצב להבות. בין היתר אמר בנט "נתניהו הוא הנהג, אבל לראשונה אנחנו עם יד על ההגה".

(צילום: גור דותן)

בין פאנל לחוג בית השר אורי אריאל ממשיך לעבוד על מנת להגביר את השיווקים בכל הארץ וקיים היום מרתון ישיבות עם גורמי המקצוע במחוזות השונים למעקב שיווקים ופתרון חסמים. ישיבה אותה הוא מקיים אחת לשבועיים עם נציגי רמ״י והאוצר. את הבוקר דרך אגב הוא פתח בפאנל מול 1000 תלמידים בקרית אונו.

(צילום: דוברות אורי אריאל)

המועמד ברוך מרזל קיבל היום את האישור הרשמי מטעם בג"צ לרוץ לכנסת. רגע לפני האישור המיוחל, נתפס מרזל כשהוא מתראיין לשלל אמצעי התקשורת. גם לו מתברר מגיע מזל טוב.

(צילום: דוברות ברוך מרזל)

עליזה לביא הייתה היום בישיבת סיעה בכנסת. למדור היא הצטלמה כשהיא נראית מתחת לתמונתו של דוד בן גוריון עומד על הראש. גם כדי לזכור לחשוב מחוץ לקופסה וגם כדי להמשיך להיות אמיתיים וכנים. מפה ממשיכה לביא לצ׳אט עם הגולשים בפייסבוק.

(צילום: דוברות עליזה לביא)

הרב אלי בן דהן ביקר היום בגוש עציון, בישיבת מחניים, סמוך לקיבוץ מגדל עוז, שם הוא העביר שיחה לתלמידים.

(צילום: דוברות הרב אלי בן דהן)

את המועמד בצלאל סמוטריץ מצאנו במפתיע במשרדי רגבים, הארגון אותו הקים, רגע לפני יציאה לכיוון פאנל בגבעת שמואל. למדור הוא מספר "גם באטרף הבחירות ולמרות שיצאתי לחל"ת מעבודתי ברגבים, ימי רביעי מוקדשים אצלי בחציים הראשון לישיבת צוות ולישיבות עבודה עם רכזי השטח ועורכי הדין ברגבים. מתקשה להיפרד ממפעל חיים".

(צילום: דוברות בצלאל סמוטריץ)

ולסיום, תפסנו את המועמדים עמיטל בראלי והרב קובי יקיר במטה מפלגת יחד, רגע לפני ישיבת סיעה.

(צילום: דוברות יחד)