זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

אלעזר שטרן הגיע לטקס סיום צמ"פ בלטרון, השר אורי אריאל נפגש עם תלמידים ואורית סטרוק נאמה באילת. זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/15 19:46 כח בשבט התשעה

זה מה שהמועמדים שלכם עשו היום

אתם רואים אותם נואמים, קוראים את התבטאויותיהם במקומות מרכזיים, אך מה עושים המועמדים לכנסת בשעות הצהרים? ישנים? בבית? במסגרת הפרויקט החדש של 'כיפה' אנו מביאים לכם את התמונות והמקומות מאחורי הקלעים.

השר אריאל בילה את היום בסיור בצפון. את היום הוא פתח את אחרי ישיבת הסיעה לזכרו של אורי אובך בשיחה בפני תלמידי הישיבה התיכונית בנצרת עילית לאחר מכן בישיבת ההסדר בעיר וכן מול תלמידי מכינת תבור החילונית, ולא שכח להצטלם בסלפי למדור 'בין 2 ל-4'. בהמשך היום הוא הגיע לפגישות וחוגי בית למגדל העמק, עפולה ואת הלילה הוא מסיים במפגש עם תלמידי הישיבה בשדמות מחולה.

(צילום: דוברות אורי אריאל)

פעם קצין תמיד קצין. חבר הכנסת אלעזר שטרן, אלוף מז"י במיל', היה היום בצהריים בטקס סיום צמ"פ (צוות מחלקה פלוגה - מקביל לאימון מתקדם) של השריון בלטרון.

(צילום: דוברות אלעזר שטרן)

חברת הכנסת אורית סטרוק הייתה היום בעיר הדרומית אילת, שם השתתפה בכנס של אגודת בתי האבות בישראל ודיברה על פעילות הבית היהודי למען האזרחים הוותיקים. בנוסף סיירה בגרעין התורני בעיר ונפגשה עם בנות האולפנא ועם מטה הבית היהודי בעיר.

העוזר המסור שלה תפס אותה רגע לפני הטיסה בחזרה למרכז כשהיא מעיינת בהודעות המייל בסמרטפון.

(צילום: דוברות אורית סטרוק)

בתוך כל הטירוף, בין צילומים להרצאה, לפאנל, עצרה ח״כ לביא לארוחת צהריים מהירה. לביא עבדה ללא הרף. מזל שהגיע האוכל ואפשר לה הפסקה קצרצרה.

(צילום: דוברות עליזה לביא)

המועמד לכנסת בצלאל סמוטריץ עצר בין הסיורים והפאנלים לישיבת העבודה ב'המקום' - מרכז תרבות יהודית בתל אביב "שעושים עבודת קודש בלב תל אביב".

(צילום: דוברות בצלאל סמוטריץ)

רגע אחרי הדיון בבג"צ בבקשה לבטל את פסילתו, תפסנו את המועמד ברוך מרזל מסתובב בשוק מחנה יהודה בירושלים ומשוחח עם הרוכלים.

(צילום: דוברות ברוך מרזל)

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי התפלל מנחה בכנסת לפני שהוא יוצא לשידור בערוץ 20, לראיון בין היתר בנושא דו"ח מבקר המדינה על ראש הממשלה.

(צילום: דוברות ניסן סלומינסקי)

ולסיום, סגנית השר ח"כ חוטובלי יוצאת לקרב הגנה באשר לדו"ח מבקר המדינה על ראש הממשלה בערוץ 10.

(צילום: דוברות ציפי חוטובלי)