ועידת המפד"ל הכריעה ברוב מוחץ: מפקד מיד אחרי פסח

ועידת המפלגה הכריעה ברוב מוחלט על יציאה למפקד חברים מסודר שבסיומו ייערכו פריימריז לבחירת יו"ר התנועה וחברי הכנסת, לקראת מערכת הבחירות הבאה

חדשות כיפה אורי פולק 29/03/12 18:09 ו בניסן התשעב

ועידת המפד"ל הכריעה ברוב מוחץ: מפקד מיד אחרי פסח
יוסי זליגר, צילום: יוסי זליגר

ועידת מפלגת "הבית היהודי - מפד"ל החדשה" שהתכנסה הערב (ה') בנחלים הכריעה ברוב מוחלט על יציאה למפקד חברים מסודר שבסיומו ייערכו פריימריז לבחירת יו"ר התנועה וחברי הכנסת לקראת מערכת הבחירות הבאה.

יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, קרא לאנשי הציונות הדתית שהתפקדו למפלגות אחרות "לשוב הביתה ולהתפקד מחדש ל'בית היהודי'". בימים האחרונים פנה אורלב לכלל חברי הועידה והודיע כי המפלגה נמצאת כעת בישורת האחרונה לקראת היציאה למפקד שיחל לאחר חג הפסח ולפריימריז שיתקיימו לקראת החגים. "אנחנו יוצאים לדרך חדשה, בתקווה כי נציג נבחרת מנצחת לבחירות הבאות", הוסיף אורלב.

יו"ר המפלגה, השר דניאל הרשקוביץ, אמר לכיפה כי "ההחלטה התקבלה כבר לפני שבוע בועדת המפקד של 'הבית היהודי - מפד"ל החדשה'. אני שמח שכולם הצטרפו אליה מתוך הכרה בצורך בחידוש פני המפלגה, רענון שורותיה ופתיחתה לציבורים נרחבים, מתוך אחדות אמיתית וכבוד הדדי".

עוד קודם לאישור ועידת המפלגה אמר יו"ר ועדת המפקד, הרב דניאל טרופר, כי "ההחלטות התקבלו אחרי התייעצויות עם מומחים בתחום לגבי שיטות הגונות לעריכת הפריימריס ולכן היה קונצנזוס מלא בין החברים, ואין ספק שההחלטות התקבלו על ידי כל הצדדים".