וורצמן: ציפי לבני איבדה כל זכות מוסרית לדבר נגד אלימות

סגן השר אבי וורצמן יוצא נגד שרת המשפטים ציפי לבני בנושא תקיפת בנט בוועידת השלום של הארץ ומאשים אותה במוסר כפול. "מסתבר שיש מי שבעיניה הכל כשר בשביל פוליטיקה קטנה"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 09/07/14 19:05 יא בתמוז התשעד

וורצמן: ציפי לבני איבדה כל זכות מוסרית לדבר נגד אלימות
יחצ, צילום: יחצ

סגן שר החינוך אבי וורצמן פותח במתקפה נגד שרת המשפטים ציפי לבני ומאשים אותה במוסר כפול מכיוון שלא גינתה את האלימות נגד השר נפתלי בנט אמש (ג') בוועידת השלום של הארץ בתל אביב, שם כזכור הותקף באופן מילולי ופיזי. "אמש לאחר האלימות הפיזית וההתפרעות הבוטה נגד השר בנט ציפיתי ליושרה בפוליטיקה הישראלית", הוא אומר. "גיליתי אותה אצל חלק מעמיתיי וכן אצל אנשי שמאל שונים שידוע כי יש בהם יושרה".

"אבל יש מישהי אחת שתמיד תשתוק כשמדובר באלימות כלפי הימין", הוא מפנה אצבע מאשימה בזעם כלפי שרת המשפטים. "ציפי לבני איבדה כל זכות לדבר נגד אלימות, על דמוקרטיה ועל חופש הביטוי".

"מי שאצה רצה לגנות כל ריסוס על קיר, שמגונה בפני עצמו, חשפה את המוסר הכפול שלה בשתיקה של יממה שלימה נוכח האלימות וסתימת הפיות בועידת השלום נגד חבר לממשלתה", ממשיך וורצמן ואומר. "אני מברך את יור האופוזיציה הרצוג שידע לגנות את האירוע, אך מסתבר שיש מי שבעיניה הכל כשר בשביל פוליטיקה קטנה".

כזכור, אמש (ג') נאם השר נפתלי בנט בוועידת השלום של הארץ בתל אביב. נאומו הופרע מספר פעמים על ידי אנשי שמאל שקראו לעברו קריאות גנאי 'רוצח' ו'פאשיסט' ובסיום הנאום, כשירד מהבמה, תקף אותו אדם באגרוף מאחור.