וורצמן: "מאמין שגם ילדים של הומואים ולסביות זכאים לשוויון זכויות"

סגן שר החינוך אמר כי הוא "חושב שגם ילד של בני זוג ממין אחד זכאי לכל הזכויות" אך ציין כי "הגדרות של מבנה משפחה ודברים רגישים לא צריכים להיעשות בשינויי חקיקה מדי שבוע"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 12/12/13 16:47 ט בטבת התשעד

וורצמן: "מאמין שגם ילדים של הומואים ולסביות זכאים לשוויון זכויות"
יחצ, צילום: יחצ

סגן שר החינוך, ח“כ אבי וורצמן, אומר היום (ה‘) כי הוא מאמין שגם ילדיהם של זוגות חד מיניים זכאים לשיוויון זכויות מבחינת החוק.

”אני חושב שגם ילד של בני זוג ממין אחד זכאי לכל הזכויות. הגדרות של מבנה משפחה ודברים רגישים לא צריכים להיעשות בשינויי חקיקה מדי שבוע. בשותפות (קואליציונית) עושים דברים ביחד, זהו נושא רגיש שדורש דיון מעמיק, דיון שמתחשב בניסיון להגיע לפתרון“, אמר וורצמן באירוע ”מדברים גורדון“ שהתקיים במכללה האקדמית גורדון.

וורצמן טען כי במפלגתו ”לא מתנגדים לתת זכויות, אבל בהגדרה של משפחה אנחנו רוצים לדון בכובד ראש. אני חושב שאם כל שבוע תוגש הצעת חוק חדשה, כל שבוע תיפול גם ההצעה“. וורצמן הגדיר את יוזמות החקיקה של יש עתיד כ“פרובוקציה מתוכננת“.

וורצמן התייחס בדבריו גם לסוגיית המו“מ המדיני ואמר כי מפלגתו איננה מכשילה בכוונה את התהליך ולא ”מטילה וטו“ על הנושא, אך ”לדעתנו התהליך הזה מוביל למקום לא טוב. רוב המרכיבים של הממשלה נוטים ימינה. גם יש עתיד בכל הקמפיין שלהם הצניעו את התהליך המדיני. למשל לפיד קיים את הכינוס הפוליטי הראשון שלו באריאל“.