התכנית המילה האחרונה ירדה מהאוויר

13 שנה לאחר שהצטרפו לצוות התכנית המילה האחרונה נפרדו ג'קי לוי ואברי גלעד בשידור חי מהמאזינים. אברי גלעד: התכנית שינתה את חיי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/03/15 12:01 כ באדר התשעה

התכנית המילה האחרונה ירדה מהאוויר
ויקיפדיה העברית, צילום: ויקיפדיה העברית

13 שנה לאחר שאברי גלעד וג'קי לוי הצטרפו לצוות שדרני תכנית המילה האחרונה, וקרוב ל-17 שנה לאחר שהתכנית עלתה לאוויר, נפרדו השניים היום בשידור חי מהמאזינים.

בתכנית, שהסתיימה לפני מספר דקות בלבד, נפרדו שני השדרנים מהמאזינים. אברי גלעד: "התכנית שינתה את חיי. תחושת השייכות לארץ ישראל. באתי מבית שמאלי והיום אני מרגיש שייך, מחויב, ואוהב. זה קרה לי פה מול המיקרופון".

ג'קי לוי: "תודה לכל המאזינים שהשתתפו. בניגוד למה שאומרים על העם הזה, ועל הטוקבקיסטים בעיקר, רוב השיח היה שיח מענג, מצחיק, מחכים, עושה חשק לעוד”.

לפני מספר חודשים פורסם כי התכנית המילה האחרונה, שהייתה במשך שנים עלה התאנה של הציונות הדתית בגלי צה"ל צפוייה לעבור שינויים משמעותיים. היום נפרדו גלעד ולוי מהמאזינים והודיעו כי בעוד מספר שבועות תעלה תכנית חדשה לאוויר במקום התכנית המילה האחרונה.

הגולשים בפייסבוק נפרדו מהמגישים בפוסט שעלה בדף של התכנית. “תודה,תודה לכם על רגעים מופלאים,על שעה נטולת כל פוזה,שעה ישראלית,שנתתם לי להרגיש ישראלי (במדינת דרקוניה) תחסרו לי ולנו אין לי מושג מה השיקולים אבל אברי וג׳קי אני מרגיש פרידה מחברים חברים שסיפרו לי תמיד את האמת גם היא גרמה לזוז באי נחת,תודה שהייתם אתם והאמת והמציאות תמיד היו מולכם ללא שום הזיות וחלומות ,מצחיק להגיד אוהב אתכם (כי אנחנו לא באמת מכירים) ומקווה מאד מאד לשמוע ממכם שוב ומהר", כתב גולש בשם יוסי.

"מכורה לתכנית כמעט מראשיתה! תודה על העונג היומי שהסבתם לי,יש לראות בפרידה התחלה חדשה,קודם כל גמילה,קשה לעבוד ולהסתובב בין הבריות עם אזניות הסמרטפון,במקרה הטוב נחשבת אנטיפתית,בגרוע לזומבי...”, כתבה גולשת בשם גלית.