הרשימה השחורה בחתונה של אורן חזן

בעוד 4 ימים יכנס ח"כ אורן חזן בברית הנישואין ואיתו ישמחו יותר משני שליש חבריו לכנסת ישראל. את מי בחר הח"כ הצבעוני שלא להזמין והאם יריבו הגדול, יו"ר הכנסת, יגיע לשמח חתן וכלה

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/02/17 16:57 יב בשבט התשעז

ח"כ אורן חזן מהליכוד עתיד להתחתן ביום ראשון הקרוב, אך קרוב לשליש מחבריו למליאת הכנסת לא הוזמנו לחזות בו שובר את הכוס ומעלה את ירושלים על ראש שמחתו. כך עולה מכתבתו של עמיחי אתאלי בידיעות אחרונות.

כבר מתחילת הקדנציה לפני כשנתיים, התבלט חזן כחבר כנסת שמושך הרבה אש. מאז השבעתו הוא צבר לא מעט יריבים ואויבים פוליטים וכעת זה מקבל ביטוי ברשימת חברי הכנסת שלא הוזמנו ליומו הגדול.

המפלגות היחידות שתתייצבנה בהרכב מלא לחתונה של ח"כ חזן עם בחירת ליבו, הן כולנו וישראל ביתנו. השר בנט וח"כ לפיד יגיעו בהרכב מפלגתי מכובד, כשרק חברות הכנסת שולי מועלם (הבית היהודי), קארין אלהרר ויעל גרמן (יש עתיד) ישארו בבית.

בלשכתה של שולי מועלם לא ידעו להגיד ל'כיפה' מדוע לא הוזמנה. בעוד שאלהרר וגרמן התעמתו עם חזן בעבר, ההשערה היא שהסיבה שח"כ מועלם לא קיבלה הזמנה לשמח חתן וכלה נעוצה בציוץ הבא.

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ שולי מועלם)

אם אכן זאת הסיבה שמועלם לא הוזמנה לחתונה, מעניין מאוד מדוע יו"ר הבית היהודי דווקא כן הוזמן, למרות שמתח בעבר על חזן ביקורת קשה, בעקבות פרסום תחקיר חדשות 2 על הזמן שהחתן לעתיד ניהל קזינו בבולגריה.

המפלגה היחידה שלא תשלח ולו נציג אחד, זאת הרשימה המשותפת. לעומת זאת, הנציג היחידי של סיעת מרץ שיכבד את האירוע בנוכחותו יהיה ח"כ עיסאווי פריג', לו יש מערכת יחסים טובה עם חזן. מהמחנה הציוני הוזמנו 14 חברים, כשבין ה-10 שלא קיבלו הזמנה ניתן לציין את חבר הכנת אראל מרגלית וחברות הכנסת ציפי לבני, מרב מיכאלי וסתיו שפיר.

ההפתעה הגדולה של רשימת המוזמנים היא עובדת הזמנתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שעל רקע התחקיר שנעשה על "מעלליו" לכאורה של חזן בבורגס, סירב לאפשר לו לנהל ישבות מליאה. עם זאת, האידיליה במפלגת השלטון רחוקה מלהיות מושלמת שכן שר אחד (ישראל כץ) ושני חברי כנסת (צחי הנגבי ושרן השכל), לא יפזזו ברחבת הריקודים מאחר וח"כ חזן בחר שלא להזמינם.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן