עוקצים בנגמ"ש: בבית היהודי תוקפים את ח"כ אורן חזן

בנט: "לא ככה צריך חבר כנסת להיראות". ח"כ חזן בתגובה: "בנט האחרון שרשאי להטיף לי מוסר אחרי שחטא בשחיתות של מיליוני שקלים בכספי ציבור"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 27/10/16 16:00 כה בתשרי התשעז

עוקצים בנגמ"ש: בבית היהודי תוקפים את ח"כ אורן חזן
מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ שולי מועלם, צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ שולי מועלם

המאבק על קולות הימין בימים האחרונים שוב מעלה הילוך כשבמרכז העקיצות השבוע עומד ח"כ אורן חזן.

אחרי שבליכוד התבטאו היום בסוגיית עמונה ואמרו כי ״חבל שיש מי שלא עומדים בלחצים ובמקום להתגייס למאמץ מעדיפים לעסוק בניגוח פוליטי חסר בסיס וחסר אחריות שרק מזיק לפתרון בעיית עמונה״, עקצה ח"כ שולי מועלם את הליכוד בחזרה כשצייצה בתגובה בחשבון הטוויטר שלה "אני בלחץ, למישהו בליכוד יש קריסטל מת?" ורמזה לח"כ אורן חזן שהואשם בשימוש בסם מסוג "קריסטל מת'" במהלך התקופה בה ניהל את הקזינו בבולגריה, כך על פי פסק הדין של בית משפט השלום בתל אביב אמש.

המתקפה החלה כבר בבוקר כששר החינוך, נפתלי בנט, התראיין הבוקר לגלי צה"ל והתבטא בנושא פסק הדין בפרשת ח"כ אורן חזן "הסיפור הזה מצער אותי מאוד. זו לא פרשה שמוסיפה כבוד לכנסת ישראל ולאמון הציבור בנבחריו. אני מאמין שחברי כנסת צריכים להוות דוגמא. הפרטים, כפי שנחשפו בפסק הדין, צריכים להדליק לכולנו נורה אדומה וחובה עלינו כנבחרי ציבור להתנער ממי שנקבע שעשה מעשים לא מוסריים שנחשבים בישראל פליליים".

"החוק לא מאפשר לנו לעשות משהו, כי אין כאן שום עבירה פלילית בישראל אבל זו אחריות של ראש סיעתו לטפל בעניין הזה" הדגיש. בנט נשאל האם לדעתו ראש הממשלה צריך להדיח או להרחיק את ח"כ חזן. בנט אמר בתגובה: "אני לא אתן לראש הממשלה עצות. אנחנו כנבחרי ציבור לא יכולים לקבל אדם שעשה מעשים כאלה לא מוסריים שנחשבים פה בישראל כפליליים, זה לא הסטנדרט. אנחנו אמורים להוות דוגמא לצעירים וילדים שמסתכלים עלינו. לא ככה צריך חבר כנסת להיראות".

אורן חזן הגיב לביקורת שמתח עליו בנט ואמר "בנט, האחרון שרשאי להטיף לי מוסר, בטח ובטח אחרי שניקיתי את שמי. ולאור קביעת מבקר המדינה נגדו הוא האחרון שיכול ללמד, אותי ואת ילדי ישראל, מהם ערכים"

חזן כינה את בנט ״עבריין מימון בחירות סדרתי", ואמר כי "בנט חטא בשחיתות של מיליוני שקלים בכספי ציבור וכספי מערכת הבחירות. בנט שנטש את "עמונה" ותושביה. המשיך ונטש את אידיאולוגית הימין וערכי העם היהודי! שאלתם צביעות מהי?"

"אדון בנט התבזה. במקום לקרוא קודם את הפסיקה ולראות שניצחתי, ולכן קיבלתי 40 אלף ש"ח פיצוי, הוא רץ לסייע לחבריו בערוץ 2. בנט, בתור עלק שר חינוך, ויורה סדרתי בנגמ״ש. (תשאלו את ראש הממשלה והשרים - לא בכדי, נתניהו היה רוצה מזמן לסלק את השחצן ממשלתו) אולי תתעורר - הפוסל במומו פוסל".

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ שולי מועלם)