הרב שמואל אליהו פתח בקמפיין בחירות לתפקיד רב העיר ירושלים

בשבועות האחרונים נפגש הרב אליהו עם גורמים פוליטיים בירושלים בנוגע למועמדותו בבחירות לתפקיד רב העיר הספרדי. ע"פ גורמים הבהיר הרב כי לא יתמודד כל עוד הרב אריה שטרן מכריז עצמו כמועמד

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 19/03/14 17:22 יז באדר ב'

בעוד איגוד בתי הכנסת הציוניים בירושלים בחרו בהליך דמוקרטי את הרב אריה שטרן כמועמד הציונות הדתית, מתברר כי בשבועות האחרונים החל הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת, בקמפיין לקראת הבחירות לרבנות העיר ירושלים. בשבועות האחרונים נפגש הרב אליהו עם גורמים פוליטיים בעיר ירושלים, פגישות שעסקו במועמדותו לבחירות רבנות העיר.

בשבועות האחרונים ערך הרב שמואל אליהו סבב פגישות שהוגדרו על ידו "פגישות היכרות" עם גורמים פוליטיים בעיר ירושלים. בין השאר הוא נפגש עם סיעת 'התעוררות' ממועצת העיר וגורמים נוספים. גורם פוליטי שנכח באחת הפגישות סיפר ל'כיפה' כי פגישה שהוגדרה כפגישת היכרות עסקה בחלקה בנושא התמודדות הרב אליהו לרבנות העיר ירושלים. במסגרת הפגישות חשף הרב אליהו בפני הארגונים הפוליטיים בעיר את כוונתו להתחרות על תפקיד הרב הראשי לישראל.

עוד מספרים הגורמים כי הרב שמואל אליהו אמר כי כל עוד הרב אריה שטרן מכריז על עצמו כמועמד, הרב שמואל אליהו לא יתחרה מולו. גורם אחר סיפר כי הרב אליהו סיפר לו כי הוא מתלבט האם להכריז באופן רשמי על התמודדותו וכי סבב שיחות פוליטיות אלה נועד על מנת "לחוש את השטח" בכדי לבדוק את סיכוייו לנצח בבחירות לרבנות העיר ירושלים במקרה שהרב שטרן יסיר מועמדות או יגיע לגיל 70 ואפשרות התמודדות תמנע ממנו.