הרב פרומן ממשיך לחיות ברשת

תלמידיו ומשפחתו השיקו אתר אינטרנט המרכז את שיעוריו התורניים ומשנתו האידיאולוגית של הרב מנחם פרומן, שנפטר השנה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 09/07/13 09:11 ב באב התשעג

הרב פרומן ממשיך לחיות ברשת

תלמידיו ומשפחתו של הרב מנחם פרומן זצ“ל, שנפטר השנה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, הקימו אתר אינטרנט לזכרו, בו הם מתכוונים לרכז את שיעוריו ומשנתו התורנית והאידיאולוגית.

האתר החדש כולל לא רק מאגר שיעורים תורניים שהולך ומתרחב, אלא גם ובעיקר דברים שפרסמו תלמידיו לזכרו - שירים, סיפורים ואפילו - חלומות. תחת הכותרת ”פעילות ציבורית“ מרכז האתר את מפגשיו ופעילותו של הרב פרומן במהלך שנות חייו, בעיקר סביב הקשר הבין-דתי שהצליח להוביל מול מנהיגים פלסטינים, למען השלום.

הרב פרומן זצ“ל, רבה של תקוע, נפטר בראשית חודש מרץ לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, בה נלחם בשנים האחרונות. הוא נולד וגדל בכפר חסידים, הוא למד בבית הספר הריאלי בחיפה ושירת בצה“ל בחטיבת הצנחנים. הוא למד בישיבת ”מרכז הרב“, ישיבת הכותל וישיבת איתרי והוסמך לרבנות על ידי הרב שלמה גורן והרב אברהם שפירא. בעברו לימד ב“מכון מאיר, בירושלים ושימש כר“מ בישיבת עטרת כהנים.

בשנים האחרונות כיהן כרבה של תקוע ולימד חסידות גם בישיבת ההסדר בעתניאל. הוא נחשב לאחד ממובילי התפיסה החסידית בציבור הדתי לאומי ויצר מעין זרם עצמאי שאותו הוביל באדיקות יחד עם גרעין קשה של תלמידיו, תוך עיסוק ולימוד קבלה באמצעות ספר הזוהר.