הרב מנחם פרומן עבר בהצלחה ניתוח מורכב, מצבו טוב

רב היישוב תקוע נותח על ידי פרופ‘ עמוס פייזר, מנהל המחלקה האורתופדית בבית החולים "שערי צדק". לפני למעלה משנתיים אובחן בגופו סרטן במעי הגס, בשלב מתקדם

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 07/01/13 21:30 כה בטבת התשעג

הרב מנחם פרומן עבר בהצלחה ניתוח מורכב, מצבו טוב
יחצ, צילום: יחצ

הרב מנחם פרומן, רב היישוב תקוע, עבר היום (ב‘) ניתוח מורכב בהצלחה. הניתוח התבצע במהלך שעות אחר הצהריים בבית החולים שערי צדק שבירושלים, על ידי פרופ' עמוס פייזר, מנהל המחלקה האורתופדית בבית החולים.

(הרב פרומן בהופעה, בשבוע שעבר. צילום: נטעאל בנדל)


לפני למעלה משנתיים התגלה כי הרב פרומן מצוי בשלב מתקדם של מחלת הסרטן, במעי הגס. מאז התגלתה המחלה בגופו, הקדיש הרב פרומן את זמנו להעברת שיעורים לתלמידיו בישיבת תקוע, לקידום נושא השלום במסגרת תנועת ”ארץ שלום“ ובאמצעות מפגש עם בכירים פלסטיניים ואף בפריצה יוצאת דופן אל עולם הרוק הישראלי. בשנה האחרונה קיים הרב פרומן מספר שיעורים משותפים יחד עם אהוד בנאי, ארז לב ארי, ברי סחרוף, עמיר לב ואמנים פופולאריים נוספים.

מקורביו של הרב פרומן ציינו הערב כי ”הניתוח עבר ברוך השם בהצלחה, הודות לברכת ה' על ידיהם האוהבות של הצוות הרפואי. תודה לכל המתפללים, הדואגים והמקווים“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן