הרב טרופר: הקדמת הבחירות תועיל לפריימריז ב"בית היהודי"

יו"ר ועדת המפקד יזם תוכנית חירום לצמצום לוח הזמנים שנקבע מראש לפריימריז למפלגה, לאור הקדמת הבחירות לכנסת. "נעניק מקסימום זמן למפקד ומינימום זמן לתהליך הבחירות", אמר

חדשות כיפה אורי פולק 02/05/12 09:58 י באייר התשעב

הרב טרופר: הקדמת הבחירות תועיל לפריימריז ב"בית היהודי"
יוסי זליגר, צילום: יוסי זליגר

ב"בית היהודי" נערכים להקדמת הבחירות לכנסת, זאת לאור המפקד למפלגה שיצא לדרכו בשבוע שעבר. היום (ד'), באיחור ניכר, הושק אתר האינטרנט המקוון המאפשר התפקדות און-ליין למפלגה. בתוך כך, יו"ר ועדת המפקד למפלגה, הרב דניאל טרופר, מגבש תוכנית חירום לצמצום לוח הזמנים כדי לעמוד בהיערכות מלאה עד מועד הבחירות.

בתשובה לפנייתו של ח"כ זבולון אורלב, שקרא לטרופר לפעול לצמצום זמן המפקד, הוא טען כי "תאריך הבחירות לכנסת טרם נקבע אבל אם התאריך יהיה בתחילת חודש ספטמבר אנחנו נהיה בלחץ". לדבריו, "אסור לבטל את המפקד והפריימריז משום שנוצרו ציפיות גדולות והפסקת המפקד והפריימריז עלולה לגרום נזק קשה ביותר למפד"ל".

טרופר הסביר כי "יש גבול לכמה שניתן לצמצם את תקופת המפקד ולהשאירו אמין ואפקטיבי. אנחנו בונים תכנית חירום בה יש מקסימום זמן למפקד ומינימום זמן לתהליך הבחירות". הוא ציין כי הוא לא שולל אפשרות של "עשיית תיקונים" בתקנון וכן הקמת מוסדות מיוחדים כמו בתי דין ארעיים, לצורך זירוז תהליך הערעורים.

"אנו נחושים להמשיך בדרכינו ויתכן שדווקא הקדמת הבחירות לכנסת והאווירה שנוצרה מסביבה יכולה לפעול לטובתנו ולהרבות במספר המתפקדים בתקופה קצרה יותר", הוא מסכם.