הרב זיני לרה"מ: המשך את מבצע צוק איתן

הרב זיני קורא לנתניהו להמשיך את המבצע למרות הפסקת האש "צעירים כמבוגרים עזבו הכל ללא היסוס, כדי לנסות לחסל את העמלק המודרני הזה. אסור לממשלת ישראל להפקיד דמם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/08/14 13:27 ט באב התשעד

ראש ישיבת ההסדר 'אור וישועה' בחיפה, הרב ד"ר אליהו זייני שיגר בשבוע שעבר מכתב בהול לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו ביקש לנקוט צעדים נחושים נגד החמאס ברצועת עזה.
"לצד קושי עצום זה, שאתו ביחד עם שאר חברי ממשלה ובטחון, הנך מתמודד בגבורה, מתגלה עמנו בשיא עצמתו, בשיא גבורתו ובשיא תפארתו" פתח הרב את דבריו לראש הממשלה.

"צעירים כמבוגרים עזבו הכל ללא היסוס, כדי לנסות לחסל את העמלק המודרני הזה, שאינו יודע רחמנות מהי, לא כלפי אויביו ולא כלפי בני עמו. עם חייתיות ללא קץ מתמודדים טובי צעירי עמנו המשרתים בצבא הנפלא שלנו" הדגיש.

הרב זייני ששימש עד לאחרונה גם כמרצה בכיר למתמטיקה ופילוסופיה, הוסיף כי "אנו זקוקים להחלטות נחושות מצדך, החלטות המגינות על כל ישראל יחדיו, כדי לחסום את עורק דמם הזורם (חיילי צה"ל) מפאת פגיעותיהן של אותן חיות, שבאיזו שהיא טעות גנטית נראים כבעלי צלם אדם".

"אסור לממשלת ישראל להפקיד דמם האציל או אף לגרום לסכנה כלשהי, את החיות לא נעצור בטיפול המתאים לעמים מתורבתים, אלא בטיפול ההולם חייתיות אנשי רצועת עזה".

לדידו של ראש ישיבת אור וישועה, לא צריך להיכנס לעומק רצועת עזה, אלא להטיל מצור ללא רחמים וכן להפסיק באופן מידי את אספקת המזון והחשמל. עוד מוסיף הרב כי אפילו במקרה של חשש סכנה מרחוק לחיילי צה"ל, אין צורך בהתחשבות באוכלוסייה המקומית כולל נשים וטף.
הרב זיני קרא לראש הממשלה נתניהו להודיע מיד בכל העולם שלא תקום שום מדינה פלסטינית "ואם תהיה מדינה פלסטינאית שאין לנו כל שליטה עליה, ושאין לה כל תלות בנו, יהיה המצב יותר טוב ?? כל בר דעת מבין שיהיה קטסטרופלי לאין ערוך" נימק.

במכתבו התייחס הרב גם לנפילתו של אחיו של ראש הממשלה, יוני נתניהו במבצע אנטבה "אחיך יוני הי"ד מסר את עצמו במסירות עילאית, וקידש את שם ה' בשם כל עם ישראל, בגלל שבראש חייליו הוא סירב להיכנע לרוע, ורדף אותו עד חורמה עד ארץ זרה ומרוחקת אלפי ק"מ".

"נא הראה לעולם כולו שאתה בראש עם ישראל הולך בדרך זו של מלחמה בלתי מתפשרת ברוע העולמי עם ישראל בשל לזה כיום, מצפה לזה, עומד מאחורי כל החלטה אמיצה מסוג זה ונמאס לו לשמש קורבן נצחי" חתם הרב את מכתבו.