הרב דרוקמן לחברי המרכז: יש לי אמון מלא בהנהגת הבית היהודי

בבית היהודי מוציאים את התותחים הכבדים: הרב חיים דרוקמן פנה לחברי המרכז ואמר "יש לי אמון מלא בהנהגת הבית היהודי. קשה לי לשמוע על פילוגים ופיצולים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/09/14 10:16 טו באלול התשעד

הרב דרוקמן לחברי המרכז: יש לי אמון מלא בהנהגת הבית היהודי
דוברות בנט, צילום: דוברות בנט

בבית היהודי מוציאים את התותחים הכבדים לקראת ועידת החוקה הערב ומציגים חיזוק משמעותי לתמיכה בחוקה: הרב חיים דרוקמן, מחשובי רבני הציונות הדתית.

הרב דרוקמן פנה לחברי מרכז הבית היהודי ואמר "איני מתמצא בפרטי החוקה אבל וודאי יכול להגיד שאין מגמתה חלילה לשנות ולפגוע בערכי הציונות הדתית כפי שטוענים המתנגדים. יש לי אמון מלא בהנהגת הבית היהודי שמטרתה הרמת קרן הציונות הדתית למען העם התורה והארץ, במדינת ישראל כולה".

הרב דרוקמן הגיב לדברים שעלו בקרב מתנגדים בימים האחרונים ואמר כי, "קשה לי לשמוע בהקשר החוקה, כמו בכל עניין שיש לגביו חילוקי דעות, איומים על פילוגים ופיצולים. חייבים להיות מאוחדים גם אם יש חילוקי דעות. יש להתייחס לכל הנושא מתוך אחדות מלאה, שהעניין בכללותו שהוא גדול מעל ומעבר לכל הדעות. אנחנו הולכים ביחד, ונמשיך ביחד תמיד".

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הודה לרב דרוקמן על דבריו ואמר: "אני מודה לרב דרוקמן על דבריו החשובים ועל תמיכתו בהנהגת הבית היהודי. הרב דרוקמן הוא סמל להובלה ציבורית רוחנית מתוך אחריות כוללת על כלל עם ישראל. אנו נמשיך לצמוח מתוך אחדות למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל".