הרב דרוקמן: הרב נעם פרל לא הסית לרצח

הרב חיים דרוקמן התייחס להתבטאויותיו של מזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית, הרב נעם פרל וקבע כי לא מדובר בהסתה לרצח. "הרב נעם כתב את הדברים מדם ליבו ופנה אל הצבא"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 08/07/14 13:19 י בתמוז התשעד

הרב דרוקמן: הרב נעם פרל לא הסית לרצח
יחצ, צילום: יחצ

הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות בני עקיבא התייחס הבוקר (ג') לדבריו של מזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית הרב נעם פרל, באשר לנקמה. “הרב הביע את משאלתו שהצבא ינקום את מותם של שלושת הנערים", אמר הרב דרוקמן לרזי ברקאי בגלי צה"ל. בהמשך הסביר הרב דרוקמן כי את הסטטוס כתב אדם כואב ושבור ובכל אופן, לאחר שהרגיש כי דבריו לא הובנו כהלכה הוציא הרב פרל הסבר לדברי ובו כתב שכוונתו הייתה שכצבא ההגנה לישראל הוא צריך לעשות את מלאכתו.

הרב דרוקמן המשיך והסביר כי הרב פרל לא דיבר על נקמה של אזרחים או אפילו חיילים, הסטטוס הופנה לדרג מקבלי ההחלטות במדינה ולצבא. "אנחנו חיים במדינה שיש לה צבא והרב נעם תבע מהצבא לנקוט בפעולות. הסטטוס לא הופנה לאדם פרטי ואף אחד לא יכול לקחת את החוק לידיו" המשיך הרב דרוקמן בהסבר, "הרב נעם כתב את דבריו מדם ליבו ובהם הוא פנה אל הצבא, גם חייל על מדים צריך לקבל הנחייה מהדרג שמעליו ולא לפעול ככל העולה על רוחו. אין ספק כי לא מדובר בהסתה לרצח".