הרב אמנון יצחק: לזרוק פצצות סירחון על החמאס

הרב אמנון יצחק מציע הצעות מיוחדות לניצחון על החמאס. בין ההצעות: חשמל במים שיוזרם במנהרות, עישון המחבלים מהפירים והפצצה של פצצות סירחון להברחת האזרחים. "מפקירים את החיילים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/08/14 16:53 ז באב התשעד

הרב אמנון יצחק: לזרוק פצצות סירחון על החמאס
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הפתרון לניצחון על החמאס תמונה בפצצות סירחון? כך לפחות טוען הרב אמנון יצחק בשיעור שהעביר לאחרונה. במהלך השיעור נתן מספר הצעות ייחודיות לניצחון על ארגון הטרור בעזה.

"מדינת ישראל מפקירה במשהו את חיילי צה"ל", אמר והתייחס להריגתם של שלושה חיילי מגלן בבית ממולכד בשבוע שעבר. “למה הם נהרגו? כי לא נותנים להם לירות על הבניין לפני שהם נכנסים, שמה יש שם סבתא זקנה".

הרב יצחק טוען כי "לא צריך להיכנס למנהרות. צריך לשטוף אותם במים ולחבר למים חשמל. כל מי שנמצא שם בעזרת השם יאיר". לגבי גילוי הכניסות למנהרות מציע הרב יצחק פתרון מקורי "אם רוצים לגלות את הפירים לא צריך מודיעין. צריך להכניס לפירים הקיימים עשן. המחבלים לא יוכלו לנשום ויצטרכו לצאת. מודיעין חי".

גם לגבי הירי על אזרחים בעזה יש לרב יצחק פתרון. “אני מציע לזרוק פצצות סירחון מהסוג הגרוע ביותר, שעושה סחרחורת קשה. אדם לא יכול להחזיק מעמד כך כי אי אפשר לנשום. זה לגיטימי. זה לא פשע מלחמה".

"לפני שנכנסים לבתים צריך להשטיח את הבניינים מסביב. עם מעיל גשם, מעיל רוח, כל המעילים”, אומר הרב יצחק ומותח בדבריו ביקורת קשה על ההחלטה לירות רק בזיהוי ישיר. "הם לומדים רק אחרי תחקירים ובינתיים אי אפשר להיות סטרילי על חשבון חיילנו. להפקיר חייל בשביל ספק ספקא שיש אזרח זה פשע מלחמה. למה אתה נהיה חסיד אומות עולם כשכל העולם לא נוהג כך?”.

עוד הוסיף הרב יצחק כי ההורים לחיילים שנפגעו, וכאלו שחוששים שילדיהם יפגעו, צריכים למחות כנגד המדיניות הקיימת. “אי אפשר להפקיר את חיילי צה"ל. מלחמה זו מלחמה. לא בחרנו אותה, היא נכפתה עלינו, ומי שצריך לשלם ישלם".