הרב אמנון יצחק: החמאס יורה על תל אביב בגלל ההומואים

הרב אמנון יצחק טוען כי הירי המסיבי של החמאס הוא תוצאה של מצעד הגאווה. "הקב"ה מביא עלינו חמאס כי מלאה הארץ חמס. תל אביב היא העיר המסריחה בעולם כי זו העיר הכי מפורסמת בעולם לענייני גאות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/07/14 14:24 יא בתמוז התשעד

הרב אמנון יצחק: החמאס יורה על תל אביב בגלל ההומואים
צילום מסך, שופר, צילום: צילום מסך, שופר

הרב אמנון יצחק מאשים כי הטילים שנורים לעבר תל אביב הם עונש על העובדה שהעיר מקדמת את הקהילה הגאה ועל מצעד הגאווה שהתקיים לפני כחודש.

בשיעור שהתקיים אמש (ג') בנושא מעשה פנחס בן אלעזר, על פרשת השבוע, טען הרב כי הטילים בשדרות פחות גרועים מהטילים בתל אביב. "עד עכשיו ריחמנו על שדרות, עכשיו צריך לרחם על תל אביב", אמר. “המרגמות בשדרות זה קטן, זה לא הרבה חומר נפץ, אבל אלו ששולחים למרכז והלאה זה הרבה חומר נפץ ואם זה פוגע רחמנא לצלן זה יכול להיות אסונות כבדים. זה לא כמו בשדרות. צפוף מאוד באזור המרכז".

צפו:

[embed]

]

לאחר מכן הפנה הרב יצחק אצבע מאשימה ותקף בחריפות את אנשי תל אביב. לדבריו הם האשמים בתקיפות של החמאס. "אם אדם מקבל עונש, העונש זה רחמים גמורים כי בזה הוא מוחק את החטא מעצמו. מה שקורה כרגע זה בגלל שאנחנו הגדשנו את הסאה. אז הקדוש ברוך הוא מביא עלינו כל פעם מחדש את אנשי החמאס. כי מלאה הארץ חמס עכשיו", אמר.

"אני רק מזכיר שבאותו יום שהיה מצעד הגאים בתל אביב, תוך שעות ספורות נחטפו ונרצחו שלושת הבחורים והטילים שמופנים לתל אביב, כבר הודעתי לפני שלוש שנים שעיר שמתכחשת לקדוש ברוך הוא ביד רמה ועושה את כל הדברים הנוראים ביותר על-פי התורה ונקראת העיר הכי מסריחה בעולם, כי זו העיר הכי מפורסמת בעולם לענייני גאות. כתוב 'בית גאים יסח ה'”.

"הקדוש ברוך הוא חיכה וחיכה. בפעם שעברה ירו שני טילים לכיוון תל אביב והצליחו ליירט אותם. בואו נראה עכשיו מה יקרה”, אמר הרב יצחק. "איני מאחל לשום יהודי שייפגע אבל כנראה שהפעם זה יהיה יותר מאשר בפעם הקודמת משום שאם לא מבינים בפעם אחת, אז פעם השנייה כמו השיטה של עכשיו. איך אמר ביבי? הסלמה תביא עוד הסלמה. מדרגות. פעם זה היה יותר קל, אחר כך יותר קשה וכן הלאה. אם תלכו עמי בקרי אני אלך עמכם בחמת קרי".

"אין דבר שהולך בלי חשבון. אם מוקיעים את הדבר שעושים עוולה ועושים פשע אפשר להוריד כמה שיותר חרון אף", הוסיף כשהוא מציין את מעשה פנחס בן אלעזר. “זה מה שניתן בעת הזו כל יהודי לעקור את הרע מקרבנו. אם לא עושים זאת נתפסים בעוון", אמר.

מארגון הו"ד נמסר כי "הבוקר התעוררנו להתקפות טילים על חצי מדינה ולצערנו גם לאמירה האומללה וההומופובית הזאת. בשעה זו שבה חיילי צה"ל ומפקדיו, ביניהם להט"בים, נלחמים והעורף מותקף, בוחר אמנון יצחק לחרחר קטרוג, שנאה ומחלוקת בשעת גזרה קשה. חשבונות שמיים נשאיר ליושב במרומים, ותחת זאת כל אחד יפשפש במעשיו, ולא יתמקד בעוונות של חברו. חילול ה' ושנאת היהדות שאמנון יצחק מפיץ, מצטרפים לשנאה עצמית, הניכור, האובדות והדכאון שדבריו מחוללים אצל נערים ובחורים המושפעים מדבריו חסרי האחריות. אנו קוראים לרב יצחק לחזור בו מדבריו ולעשות תשובה".