הרב אליהו: אין מחילה לבעלי החנויות שהתעלמו מהרצח

אלפים השתתפו אתמול בעצרת תפילה בכותל המערבי בהשתתפות הרב דב ליאור והרב שמואל אליהו. בסיום התפילה יצאו המשתתפים בריקודים לעבר המקום בו אירע הרצח של בנט ולביא

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 08/10/15 09:51 כה בתשרי התשעו

הרב אליהו: אין מחילה לבעלי החנויות שהתעלמו מהרצח
דוברות, צילום: דוברות

אלפי בני אדם התכנסו אמש (ד') לתפילה בכותל המערבי בראשות הרב דב ליאור ורבה של צפת הרב שמואל אליהו לעצרת תפילה והתעוררות לאור גל הטרור האחרון שפוקד את מדינת ישראל. המתפללים קראו פרקי תהלים למען הפצועים ובקריאה לקדוש ברוך הוא לתת אומץ לממשלת ישראל להילחם בגל הטרור.

במהלך התפילה הרבנים והקהל ברכו את חיילי צה"ל ושוטרי משטרת ישראל העומדים על המשמר וניצבים בחזית מול הטרור הרצחני. בסיום התפילה קיימו המתפללים מעגל ריקוד ושרו "תהא השעה הזאת שעת רחמים ועת רצון מלפניך" ולאחריה צעדו הרבנים יחד עם המתפללים לזירת הפיגוע בו נרצחו אהרן בנט ונחמיה לביא הי"ד.

רבה של צפת הרב שמואל אליהו אמר בעצרת כי "בניגוד למה שחושבים אויבנו הם לא יצליחו לשבור את רוחנו, עם ישראל חזק יותר מכל איום כזה או אחר".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/108201529003.mp4[/embed]

הרב אליהו אמר כי הם התפללו, "שבורא עולם ייתן כוח לראש ממשלתנו לפעול בנחישות, בתקיפות ובעוצמה נגד מבקשי רעתינו". הרב אליהו הוסיף, כי "כוחו של עם ישראל ובתפילה ותחינה ואני מבקש מכל עם ישראל לקרוא לפחות מזמור תהלים ביום או לקבל על עצמכם מעשה טוב על מנת להרבות זכויות למען עם ישראל".

הרב התייחס גם להתעלמות הנוכחים הערבים מהרצח והתנהגותם מול הפצועה ואמר כי "נכון יהיה הר בית ה' בראש הערים" ואמר כי "אסור שתהיה מחילה עולמית לרוצחים ולא לחבריהם בעלי החנויות באזור".

(צילום: דוברות )

(צילום: דוברות )

(צילום: דוברות )

(צילום: דוברות )

(צילום: דוברות )