הרב אבינר: תרמו לאלי ישי ויוני שטבון

במכתב שהוציא הרב שלמה אבינר הוא קורא לציבור לתרום כסף למנהיגי מפלגת יחד, זאת בשל החובות העצומים אליהם נקלעו לאחר שלא עברו את אחוז החסימה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/06/15 10:38 כה בסיון התשעה

הרב אבינר: תרמו לאלי ישי ויוני שטבון
פלאש 90, צילום: פלאש 90

מאחר ומפלגת יחד לא עברה את אחוז החסימה נקלעו אלי ישי ויוני שטבון לחובות של מיליונים, וישי נאלץ למכור דירה בבעלותו על מנת לנסות להתמודד עם המצב הקשה.

הרב אבינר שיגר מכתב בו ביקש מהציבור לתרום עבורם כסף, זאת על מנת להוציא אותם מהמצב העגמומי אליו נקלעו. "אלי ישי ויוני שטבון ניסו להקים מפלגה חשובה לטובת עם ישראל ועקב זה נקלעו לחובות של מיליונים ומצוה קריאה לסייע להם", כותב הרב אבינר. "כל המכירים אותם, יודעים נאמנה שהם לא עשו מהלך זה לתועלתם ולתפארתם, אלא לשם שמיים במסירות גדולה מאוד".

"כיוון שהמפלגה לא עברה את אחוז החסימה, היא קיבלה רק מימון חלקי, ועתה שני צדיקים אלה נקלעו לחובות גדולים, עליהם הם ערבו אישית, כך שצפוי שירדו לכל נכסיהם, ולעוד חובות שהם לא מתכוונים להתנער מהם, והם עמלים יומם וליל להחזיר את הכל", הוסיף הרב אבינר."לכן מצווה גדולה, לסייע להם, וכיוון שללא זה יתרוששו, זה יחשב למעשה כספים, וכן יש לתרומה זאת ערך כלל ישראלי של בניית העתיד. זו גם אחריות אישית של כל מי שבחר בעד המפלגה, שגם ישא בהוצאות, בדומה לדמי חברות והתפקדות".