"הצל" הגיע לשומרון

הראפר הנודע בשל התבטאויות מעוררות מחלוקת, הגיע לסיור ראשון מעבר לקו הירוק. "זה הנצחון האמיתי שלנו"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 11/01/16 09:14 א בשבט התשעו

"הצל" הגיע לשומרון
דוברות מועצה אזורית שומרון, צילום: דוברות מועצה אזורית שומרון

בשבוע שעבר הראפר הידוע בכינויו כ-"הצל" הגיע לסייר בשומרון בפעם הראשונה והודיע כי "השומרון - המקום הכי יפה בארץ". ראש מועצת שומרון כיבד אותו בחתימה על שני היתרי בנייה באזור השומרון כאקט סמלי ואמר: "זה הנצחון האמיתי שלנו כאן. בנייה".

הראפר אשר נודע בעיקר בשל עבודתו המשותפת עם סאבלימינאל במסגרת הצמד "סאבלימינאל והצל" הגיע לסייר בשומרון זאת כחלק מפרוייקט סיורי האח"מים של השומרון אותו יזם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן עוד לפני שהחל לכהן כראש מועצה.

"הצל" ביקר ביקב טורא שברחלים לטעימות יין, צפה על חדרה מהמרפסת של המדינה בפדואל וביקר בהר כביר ובחוות גלעד, שם הצטרף לעל האש עם התושבים. "קורע לי את הנשמה לשמוע שיש כאלו שמבקשים להחרים אותך" אמר לבעלת הייקב והוסיף כי לצערו: "רוב הציבור בארץ כבר לא במקום הזה".

בפגישתו עם ראש המועצה האזורית יוסי דגן אמר דגן לזמר כי "הבאנו לפה יותר מ 150,000 ישראלים לטייל. הקמנו משרד חוץ שפועל גם בחו"ל כי לצערי אותה בורות שיש בהרצליה על אלון מורה. יש בז'נבה על הרצליה".

לבסוף כיבד ראש מועצת שומרון את הצל בחתימה על שני היתרי בנייה בשומרון. לדבריו של ראש מועצת שומרון: בסופו של דבר מה שיכריע את המערכה בנושא יו"ש יהיו המספרים. כמות התושבים. לכן מבחינתי כל חתימה על היתר בנייה היא נצחון קטן. ואתה מוזמן להנות איתי מהרגע הזה".

הצל ציין לאחר הסיור כי אי אפשר לוותר על השומרון: "סיירתי בשומרון ולא האמנתי למה שראיתי. תמיד ידעתי שיהודה ושומרון הם איזורים חשובים. אבל כשראיתי את התצפיות מכאן למרכז הארץ, הבנתי כמה זה מטומטם לדבר על לוותר על המקום הזה. שאם הפלסטינים יושבים כאן על אחד ההרים הם מפציצים את תל אביב. למה להפציץ? הם יורים עלינו באקדח. בנפצים.